Gå til innhold

Pastasalat ala 80 tallet. Noen som husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma lagde verdens beste salat da vi var små, men hun husker ikke oppskriften. Vet der var bogskinke i og mener kanskje sylteagurk? Noen som har oppskrift,?

Anonymkode: b2644...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. kinakål. Mulig ananas og. 

Anonymkode: a35d2...30a

Skrevet

Søk på kremet pastasalat, så finner du flere. 

Jeg lager det av og til, men her i huset er ingen så glad i sylteagurk, så det dropper vi

Det er bog/piknikskinke, de grønnsakene du ønsker (f.eks agurk, paprika, mais, rød løk osv) og kokt panta. Bland alt sammen og ha over dressingen som da i vårt tilfelle er en pakke majones, en boks rømme, hvitløk, sennep og krydder (du kan bruke alt fra grillkrydder til chili, salt og pepper så klart) 

Vet noen har sylteagurk i salaten og litt av laken i dressingen. 

Jeg pleier lage dressingen flest så den får stå å godtgjøre seg litt mens jeg lager salaten, også blander jeg alt sammen. 

Anonymkode: 91c81...26e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Søk på kremet pastasalat, så finner du flere. 

Jeg lager det av og til, men her i huset er ingen så glad i sylteagurk, så det dropper vi

Det er bog/piknikskinke, de grønnsakene du ønsker (f.eks agurk, paprika, mais, rød løk osv) og kokt panta. Bland alt sammen og ha over dressingen som da i vårt tilfelle er en pakke majones, en boks rømme, hvitløk, sennep og krydder (du kan bruke alt fra grillkrydder til chili, salt og pepper så klart) 

Vet noen har sylteagurk i salaten og litt av laken i dressingen. 

Jeg pleier lage dressingen flest så den får stå å godtgjøre seg litt mens jeg lager salaten, også blander jeg alt sammen. 

Sorry skrivefeil, skriver på mobilen og den "retter" litt 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...