Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Datteren min skulle komme idag helt til de voksne fant ut at det var skummelt pga corona. Datteren er lei seg, men det hjelper jo ikke. Jeg er testet og fri for alt, så det er ikke utrygt å være her. Hva gjør jeg? Anonymkode: 5e801...d19
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 De voksne? Hvis ikke du også er voksen kan jeg godt forstå skepsisen. Anonymkode: 4ec6a...5b3
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: De voksne? Hvis ikke du også er voksen kan jeg godt forstå skepsisen. Anonymkode: 4ec6a...5b3 De voksne i den andre husholdningen Anonymkode: 5e801...d19
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: De voksne? Hvis ikke du også er voksen kan jeg godt forstå skepsisen. Anonymkode: 4ec6a...5b3 Hva får du ut av å svare sånn? HI: Hvor langt unna bor datteren din, og hvordan må hun reise? Det er ikke grunnlag for å nekte samvær bare fordi man er redd smitte på generelt grunnlag, men det er jo lov å bruke hodet. Kanskje det er greiest at hun holder seg på ett sted akkurat nå? Anonymkode: 7f0e1...c2b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Jeg tenker det kan være lurt å ikke bytte bopel de første 14 dagene nå. Men det er jo mange forhold som gjør at bytte av bopel er uproblematisk også. Har er tatt avgjørelsen over ditt hode så forstår jeg frustrasjonen. Her har vi diskutert og blitt enig om å ikke bytte den første uken. Begge har fått barn med ny partner og det har vært forkjølelse i begge hjem. Ungene er tatt med på råd og vi er enige om å diskutere på nytt på mandag. Anonymkode: 3c615...036
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva får du ut av å svare sånn? HI: Hvor langt unna bor datteren din, og hvordan må hun reise? Det er ikke grunnlag for å nekte samvær bare fordi man er redd smitte på generelt grunnlag, men det er jo lov å bruke hodet. Kanskje det er greiest at hun holder seg på ett sted akkurat nå? Anonymkode: 7f0e1...c2b Skal sies at forelderen der nekter henne og øvrige barn pluss samboer og gå ut, men selv drar på jobb. Jeg kan hente. Og levere. Og alt i mellom. Jeg er testet pga jobb og er frisk. Det er bare så frustrerende når grunnlaget er så tynt og barnet selv vil. Anonymkode: 5e801...d19
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 Her er det stemor som ikke vil ha barnet på samvær. Pappaen vil ikke lage dårlig stemning hjemme og føyer seg. Helt tragisk. Spurte hvor lenge de så for seg å være så hysteriske. Skal samværet utgå i et halvt år, dersom viruset sirkulerer lenge? De hadde visst ikke noe svar på det. Jeg får iallefall masse tid med barnet mitt. Anonymkode: 5ec2b...155
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal sies at forelderen der nekter henne og øvrige barn pluss samboer og gå ut, men selv drar på jobb. Jeg kan hente. Og levere. Og alt i mellom. Jeg er testet pga jobb og er frisk. Det er bare så frustrerende når grunnlaget er så tynt og barnet selv vil. Anonymkode: 5e801...d19 Jeg ville ha dratt og hentet henne og bedt den hustyrannen om å hoppe og drite. Dersom du er den eneste som er dokumentert frisk, så er datteren din tryggere med deg. Anonymkode: 2f490...867
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ha dratt og hentet henne og bedt den hustyrannen om å hoppe og drite. Dersom du er den eneste som er dokumentert frisk, så er datteren din tryggere med deg. Anonymkode: 2f490...867 Dokumentert frisk på ett tidspunkt betyr jo ikke at man ikke kan smittes senere. Anonymkode: 7f0e1...c2b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dokumentert frisk på ett tidspunkt betyr jo ikke at man ikke kan smittes senere. Anonymkode: 7f0e1...c2b Det gjelder også hjemme hos far, det. Og der er det flere å smitte! Anonymkode: 2f490...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå