Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Jeg har alltid vært i dårlig form og hatet å trene. Men så knakk jeg koden, da jeg oppdaget zumba. Endelig har formen blitt ok og treningsleiren stor. Nå er jo alt stengt, så jeg må klare å trene på egen hånd. Men hvordan? Vi bor i et lite hus med begrenset gulvplass. Å danse inne er veldig vanskelig. Jeg har tenkt på jogging og sånt, men saken er at jeg hater det, og sannsynligheten for at jeg klarer å stå i det er ganske liten. Pilates hjemme får jeg til, men pulsen må jo opp litt også.. Noen som har peiling?? Takk 🙏 Anonymkode: 44dd1...0df
Elina Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Hva med https://www.alomoves.com/ Der har de alt fra nybegynner til mer avansert. Der har de yoga, hit, piltes, barre, sculpting, mindfullnes, oppskrifter osv osv noe for en hver smak. Mye yoga i alle mulige varianter men også mye annet. Du kan betale for en mnd om gangen hvis du vil det, tror de har 2 ukers gratis prøve. Jeg betaler et år om gangen, får mye mer igjen for det enn å dra på treningstudio.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut 🙂 Anonymkode: 44dd1...0df
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Jeg trener hjemme med videoer fra beachbodyondemand.com. Det er amerikansk, de har alt fra HIIT og tung styrke til dans og yoga, fra kjempenybegynner til veldig avansert. Eneste minuset er at du ved første gangs registrering må ha en adresse i UK, USA eller Canada, men de fleste kjenner jo noen som de kan låne adressen til, evt opprette en postboks. (De sender ingenting dit, må bare registreres sånn). Koster 1000 kroner i året, du kan bruke norsk kort. 500++ treningsvideoer der du følges hele veien, som om du gikk på en livetime. Legges ut nye programmer ofte. Egne kalendere du kan følge som sier hva du skal gjøre på hvilken dag. Eneste jeg har gjort i seks-sju år, digger det! Har kjøpt mye utstyr etter hvert og har treningsrom hjemme, men da vi bodde i leilighet kunne jeg fint ta burpees på stuegulvet og bruke noen få vekter. Anonymkode: 229d8...d6f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Av alle i-landsproblemer er vel dette det minste. Pell deg ut og gå en tur. Finn en motbakke og få pulsen opp. Jeg lover deg at de som ligger med covid-19 nå ikke lurer på hvordan de skal få bikinikroppen på plass før sommerferien. Anonymkode: 967da...13c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Av alle i-landsproblemer er vel dette det minste. Pell deg ut og gå en tur. Finn en motbakke og få pulsen opp. Jeg lover deg at de som ligger med covid-19 nå ikke lurer på hvordan de skal få bikinikroppen på plass før sommerferien. Anonymkode: 967da...13c Ro deg ned litt, snakk å lese alt i verste mening. Har folk her inne gått helt av hengslene, skulle tro det var gått sport i å være drittsekk mot andre. Anonymkode: a890f...51d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ro deg ned litt, snakk å lese alt i verste mening. Har folk her inne gått helt av hengslene, skulle tro det var gått sport i å være drittsekk mot andre. Anonymkode: a890f...51d Det er visst gått mer sport i å dyrke sutrende navlebeskuelse. Anonymkode: 967da...13c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Av alle i-landsproblemer er vel dette det minste. Pell deg ut og gå en tur. Finn en motbakke og få pulsen opp. Jeg lover deg at de som ligger med covid-19 nå ikke lurer på hvordan de skal få bikinikroppen på plass før sommerferien. Anonymkode: 967da...13c Du var da hyggelig. Ut skal jeg, men jeg spør jo bare om noen råd. Er ikke det okei? Og - ikke at det er relevant- men dette handler ikke om sommerkroppen, men om å holde seg i form. Anonymkode: 44dd1...0df
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 Støtter deg, HI, dette er faktisk litt bekymringsfullt for oss som endelig har funnet treningsgleden. For min del har styrketrening endelig gjort at jeg fungerer normalt, kan spise det jeg vil og har overskudd til barna! Og nå er jeg livredd for å miste den fremgangen jeg har jobbet beinhardt for siden i høst. Jeg håper sportsbutikkene holder åpent i neste uke, fordi jeg må nok gå til innkjøp av en del vekter og strikker nå. Kondisen får opprettholdes via noe jeg finner på youtube. Lykke til og ikke gi opp! Anonymkode: 939d1...fbc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er visst gått mer sport i å dyrke sutrende navlebeskuelse. Anonymkode: 967da...13c Nei, man er ikke sutrete eller navlebeskuende fordi man stiller spørsmål som du ikke liker. Kanskje du skulle ta ditt eget råd om å ut i frisk luft, høres ut som om du trenger det Anonymkode: a890f...51d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid vært i dårlig form og hatet å trene. Men så knakk jeg koden, da jeg oppdaget zumba. Endelig har formen blitt ok og treningsleiren stor. Nå er jo alt stengt, så jeg må klare å trene på egen hånd. Men hvordan? Vi bor i et lite hus med begrenset gulvplass. Å danse inne er veldig vanskelig. Jeg har tenkt på jogging og sånt, men saken er at jeg hater det, og sannsynligheten for at jeg klarer å stå i det er ganske liten. Pilates hjemme får jeg til, men pulsen må jo opp litt også.. Noen som har peiling?? Takk 🙏 Anonymkode: 44dd1...0df Kan du gjøre zumba utendørs? Sette på en video på mobilen/nettbrettet og ta på trådløse headset? Anonymkode: 12dfb...b30
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Støtter deg, HI, dette er faktisk litt bekymringsfullt for oss som endelig har funnet treningsgleden. For min del har styrketrening endelig gjort at jeg fungerer normalt, kan spise det jeg vil og har overskudd til barna! Og nå er jeg livredd for å miste den fremgangen jeg har jobbet beinhardt for siden i høst. Jeg håper sportsbutikkene holder åpent i neste uke, fordi jeg må nok gå til innkjøp av en del vekter og strikker nå. Kondisen får opprettholdes via noe jeg finner på youtube. Lykke til og ikke gi opp! Anonymkode: 939d1...fbc Nettbutikk!! Herregud, har folk glemt at det finnes eller?!! Anonymkode: 96780...411
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 Har du garasje? Kjør ut bilen og bruke den som danseplass. Anonymkode: 8506d...d84
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #14 Skrevet 15. mars 2020 Takk for innspill ☺️ Har knøttlite hus og ingen garasje.. men skal prøve meg på noe inntrening. Anonymkode: 44dd1...0df
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #15 Skrevet 15. mars 2020 Hoppetau er god kondistrening Anonymkode: a890f...51d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Skrevet 15. mars 2020 Synes det er flott at du tenker på å finne alternative måter å tenke på, jeg Det er jo nå viktig å holde seg best mulig i form, da har man litt mer å gå på hvis man blir syk. Jeg tenkte også hoppetau (med eller uten tau ), som anonym over sier. Du kan fint lage deg et kondisjonsprogram inne og hjemme hvor du tar kortere intervaller med ulike øvelser. F.eks. å hoppe tau, gjøre spretthopp og forsøke å ta i taket, spretthopp hvor du ikke når i taket, men trekker beina oppunder deg så godt du kan. Du kan løpe på stedet, du kan løpe på stedet med høye kneløft og med å sparke deg selv bak. Du kan hoppe mens du tar beina langt ut til siden og samtidig tar armene ut til siden og helt over hodet, ut og inn slik. Tar du en liten vekt (eller en liten flaske med vann i) så kan holde en slik i hver hånd og hoppe ut/inn med beina og armene rett ut til skulderhøyde og inn igjen samtidig. Utfall fremover og til siden. Bruk kreativiteten din, det spiller ikke så stor rolle hva du gjør, bare du gjør det. Om du gjør det til intervaller så vil det heller ikke så kjedelig som f.eks. bare å løpe på stedet. Anonymkode: 60b89...b71
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Skrevet 15. mars 2020 Prøv denne: https://iform.nu/trening/loping/intervalltrening/i-form-pa-fa-kvadratmeter Anonymkode: 8506d...d84
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #18 Skrevet 16. mars 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Prøv denne: https://iform.nu/trening/loping/intervalltrening/i-form-pa-fa-kvadratmeter Anonymkode: 8506d...d84 Takk! Anonymkode: 44dd1...0df
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #19 Skrevet 16. mars 2020 Camillalor på Insta legger ut videoer av korte treningsøkter man kan gjøre hjemme. De er faktisk mulig å gjennomføre også 😊 Anonymkode: 9ef5b...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå