Gå til innhold

Hvordan er det med babyer og corona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en måned gammel baby. Igår hadde vi besøk av en, han stod bare på kjøkkenet med det mannen sier er en meter i fra han. Samt ikke tok på noe tydeligvis. 

Han er inne for sjekk nå pga mistanke om corona. 

Er babyer bedre rustet?? 

Anonymkode: 110ae...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også

Anonymkode: 54a72...40d

Skrevet

Den er visst ikke noe risiko for babyer og gravide. 

Anonymkode: 820e0...4cf

Skrevet

Med tanke på mulige hittil ukjente ettervirkninger, er det ikke for tidlig å si at det ikke er farlig for babyer og gravide?

Skrevet

Det er null dødelighet for barn under ti hittil. Noen få har blitt alvorlig syke, disse hadde alvorlig, underliggende sykdom i bunn. Og ble bra igjen. 

Anonymkode: 2da70...3b6

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med tanke på mulige hittil ukjente ettervirkninger, er det ikke for tidlig å si at det ikke er farlig for babyer og gravide?

Jo, det mer riktige vil være å si at hittil har de ikke klart å finne noe alvorlig med corona, gravide og babyer/barn. Samtidig har jo babyer blitt veldig dårlig av rotavirus når de ikke har blitt vaksinert enda, så jeg ville vært ekstra forsiktig når det gjelder corona og uansett annen luftveisinfeksjoner.

Anonymkode: 3bacc...852

Skrevet

Dette har jeg og lurt på, har baby i hus, og er litt bekymret kjenner eg... er jo ikke noe informasjon spesifikt om baby og barn (jeg har hvertfall ikke funnet noe) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...