Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Her mister folk inntektsgrunnlag, barn må holdes adskilt i uker og får ikke adekvat undervisning.. alt som et krafttak for å få denne alvorlige krisen under kontroll.. Også setter ungdommene alt på spill for en fest Hva skal man si? Hva skal man gjøre? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdMWe5/politi-advarer-ungdom-og-russ-mot-festing-blir-kontaktet-om-feiringer-av-skolefri Anonymkode: d3c45...7de
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her mister folk inntektsgrunnlag, barn må holdes adskilt i uker og får ikke adekvat undervisning.. alt som et krafttak for å få denne alvorlige krisen under kontroll.. Også setter ungdommene alt på spill for en fest Hva skal man si? Hva skal man gjøre? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdMWe5/politi-advarer-ungdom-og-russ-mot-festing-blir-kontaktet-om-feiringer-av-skolefri Anonymkode: d3c45...7de Ungdommer er jo dumme. Ung..domm Anonymkode: 8fb59...591
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her mister folk inntektsgrunnlag, barn må holdes adskilt i uker og får ikke adekvat undervisning.. alt som et krafttak for å få denne alvorlige krisen under kontroll.. Også setter ungdommene alt på spill for en fest Hva skal man si? Hva skal man gjøre? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdMWe5/politi-advarer-ungdom-og-russ-mot-festing-blir-kontaktet-om-feiringer-av-skolefri Anonymkode: d3c45...7de Hvor er foreldrene, det lurer jeg på Anonymkode: 54317...3c5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Har man aldri vært ung og dum, blir man heller aldri gammel og klok. Ungdommer er ungdommer. Var selv ungdom under svineinfluensapandemien, men kan ikke huske at jeg brydde meg nevneverdig. Anonymkode: 85234...2bf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har man aldri vært ung og dum, blir man heller aldri gammel og klok. Ungdommer er ungdommer. Var selv ungdom under svineinfluensapandemien, men kan ikke huske at jeg brydde meg nevneverdig. Anonymkode: 85234...2bf Nei, mange som ikke blir gamle pga dette. At du etter alt som ercsagt fortsatt sammenlikner med influensa gjør meg målløs. Du er hvertfall dum, det skal du ha. Anonymkode: 19a83...386
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, mange som ikke blir gamle pga dette. At du etter alt som ercsagt fortsatt sammenlikner med influensa gjør meg målløs. Du er hvertfall dum, det skal du ha. Anonymkode: 19a83...386 Svineinfluensaen tok livet av bortimot 500.000 mennesker. Det kommer nok ikke corona til å gjøre. Hvorfor skal man ikke sammenligne den med influensa, forresten? Anonymkode: 9cc18...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 Mange ungdommer gjør dumme ting. Risikovurdering og konsekvenstenking er ikke så enkelt for mange av dem. Men ungdommer er også idealistiske og vil gjøre det rette. Og mye annet. Det er bra med oppmerksomhet rundt saken. Det vil alltid være noen som gjør noe dumt, men med fokus og dialog kan antallet bringes ned. Anonymkode: b3249...0a0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Skrevet 13. mars 2020 Å nekte dem russefeiring, noe alle andre kull har hatt, er rett og slett bare inhumant. Anonymkode: 95780...4ac
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #9 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Svineinfluensaen tok livet av bortimot 500.000 mennesker. Det kommer nok ikke corona til å gjøre. Hvorfor skal man ikke sammenligne den med influensa, forresten? Anonymkode: 9cc18...4ab Det er jo nettopp det. Har ikke folk skjønt forskjellen altså?????? Les EN artikkel om det da i det minste!? Anonymkode: 19a83...386
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Å nekte dem russefeiring, noe alle andre kull har hatt, er rett og slett bare inhumant. Anonymkode: 95780...4ac Hadde du sagt det samme om det var full krig i landet? Anonymkode: 19a83...386
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #11 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hadde du sagt det samme om det var full krig i landet? Anonymkode: 19a83...386 Ikke sammenlignbart. Anonymkode: 95780...4ac
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #12 Skrevet 13. mars 2020 4 minutes ago, Anonym bruker said: Å nekte dem russefeiring, noe alle andre kull har hatt, er rett og slett bare inhumant. Anonymkode: 95780...4ac Det er noe inhumant å kveles i hjel også pga koronovirus. De kan vel nesten likestilles i inhuman-nivå (...) Anonymkode: a12e0...3e5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #13 Skrevet 13. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, mange som ikke blir gamle pga dette. At du etter alt som ercsagt fortsatt sammenlikner med influensa gjør meg målløs. Du er hvertfall dum, det skal du ha. Anonymkode: 19a83...386 Hvorfor kaller du meg dum? Og hvor har du det fra at jeg sammenlikner dette med influensa?? Det har jeg da aldri sagt? Vennligst forklar, om du er smart nok til det... nå ble jeg veldig forbauset. Anonymkode: 85234...2bf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #14 Skrevet 13. mars 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svineinfluensaen tok livet av bortimot 500.000 mennesker. Det kommer nok ikke corona til å gjøre. Hvorfor skal man ikke sammenligne den med influensa, forresten? Anonymkode: 9cc18...4ab For det første - det var 20 000 bekreftede dødsfall pga. svineinfluensaen. Så gjorde de nye overslag og antok at et sted mellom ca. 150 000 og 550 000 døde pga. svineinfluensaen, men det er altså anslag og ikke noe som er bekreftet. Covid-19 er mer smittsom enn svineinfluensaen og slik det ligger an i de land som har kommet langt i epidemiene, er dødeligheten også langt høyere enn ved svineinfluensaen. Så din "Det kommer nok ikke corona til å gjøre." (skrives forresten med k på norsk), det er det ingen som har belegg for å si på nåværende tidspunkt. Alt avhenger av hvor effektivt verdens land greier å begrense smitten. Og hittil ser akkurat det heller dårlig ut... Anonymkode: 9eb96...1fc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #15 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo nettopp det. Har ikke folk skjønt forskjellen altså?????? Les EN artikkel om det da i det minste!? Anonymkode: 19a83...386 Hva mener du med "Det er jo nettopp det!"? Forklar du da, siden du insinuerer at du kan så mye om dette. Eller les denne. https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vd0Ww?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Korona og influensa er ganske like i hvordan de oppleves og varer. Prater du forresten sånn til folk rundt deg til vanlig? Kaller de dumme og roper? Anonymkode: 9cc18...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #16 Skrevet 13. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke sammenlignbart. Anonymkode: 95780...4ac Hvorfor ikke? Stenge skolene har ikke blitt gjort siden 2. verdenskrig Anonymkode: 19a83...386
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #17 Skrevet 13. mars 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke sammenlignbart. Anonymkode: 95780...4ac Det er faktisk krig. Mot et virus, og mot idioter som ikke respekterer myndighetene. Anonymkode: 8fb59...591
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #18 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva mener du med "Det er jo nettopp det!"? Forklar du da, siden du insinuerer at du kan så mye om dette. Eller les denne. https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vd0Ww?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Korona og influensa er ganske like i hvordan de oppleves og varer. Prater du forresten sånn til folk rundt deg til vanlig? Kaller de dumme og roper? Anonymkode: 9cc18...4ab Kan garantere deg at den anonyme brukeren 386 bare er veldig redd, og ikke har et eneste intelligent argument her. Så hun blir neppe å svare deg. Anonymkode: 85234...2bf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #19 Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med "Det er jo nettopp det!"? Forklar du da, siden du insinuerer at du kan så mye om dette. Eller les denne. https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vd0Ww?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Korona og influensa er ganske like i hvordan de oppleves og varer. Prater du forresten sånn til folk rundt deg til vanlig? Kaller de dumme og roper? Anonymkode: 9cc18...4ab Har aldri forstått hvordan noen kan definere skriftspråk som "roping". rope shout, call, yell, cry ('ɾuːpə) verb intransitiv bruke kraftig stemme, skrike rope etter hjelp Anonymkode: 8fb59...591
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #20 Skrevet 13. mars 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor er foreldrene, det lurer jeg på Anonymkode: 54317...3c5 På hytta... HI Anonymkode: d3c45...7de
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #21 Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å nekte dem russefeiring, noe alle andre kull har hatt, er rett og slett bare inhumant. Anonymkode: 95780...4ac Seriøst? 🤯🤯🤯 HI Anonymkode: d3c45...7de
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #22 Skrevet 13. mars 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å nekte dem russefeiring, noe alle andre kull har hatt, er rett og slett bare inhumant. Anonymkode: 95780...4ac Ja, hva betyr vel noen besteforeldre eller syke slektninger fra eller til bare man får gjennomført russefeiringen...? Vi så at flere av de unge og såkalt helt friske som døde av svineinfluensaen døde etter at de hadde hatt festeorgier over litt tid. Så insisterer russen i år å gjennomføre russefeiringen slik situasjonen er, om den ikke har bedret seg ekstremt til den tid (som er usannsynlig), så er det vel heller ikke så farlig at flere av russen også garantert stryker med i feiringen pga. redusert immunforsvar og dermed også ingen motstandskraft i kroppen. Men å dø av å kveles fordi lungene dine ødelegges innenfra er vel bare en del av feiringen det også... Anonymkode: 9eb96...1fc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Skrevet 13. mars 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har man aldri vært ung og dum, blir man heller aldri gammel og klok. Ungdommer er ungdommer. Var selv ungdom under svineinfluensapandemien, men kan ikke huske at jeg brydde meg nevneverdig. Anonymkode: 85234...2bf Og det gjør dette greit? Dette handler ikke om å være ung og dum, men fullstendig hjerneskada og skutt i huet. Foreldrene må ta grep og få de til å forstå alvoret. Anonymkode: a1bcc...139
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Skrevet 13. mars 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å nekte dem russefeiring, noe alle andre kull har hatt, er rett og slett bare inhumant. Anonymkode: 95780...4ac 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ De kan ta den jævla russefeiringen neste år. Eller ta en helvetes fest når skolen er ferdig. Det er ikke synd i de. Det som er inhumant er så gi faen i de eldre, svake og syke som kan bli alvorlig rammet av coronaviruset. Det er idioti, hensynsløst og direkte ansvarsfraskrivelse. Smitter man noen med coronaviruset som ender opp med å dø, så er man faktisk skyldig i dødsfallet. Anonymkode: a1bcc...139
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Skrevet 13. mars 2020 Er det hysteria som gjør at så mange blir frekke og slemme? Kalle folk for dum, idioter osv. Og dere er foreldre! Må da kunne oppføre seg som folk selv om man er redd og sint. Anonymkode: 8920c...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå