Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Er så lei av at han topper nyhetsbildet fortsatt! Greit å være orientert om det som skjer i verden, men mediene dekker nesten situasjonen i USA mer enn det som skjer i Norge. Anonymkode: fdaf0...12f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Nei det stemmer ikke. Synes media har full dekning her i Norge, over situasjonen. Jeg registrerer at antall nye smittede i Norge går ned hver dag nå, men det skriver de ingenting om. Anonymkode: 882c1...632
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det stemmer ikke. Synes media har full dekning her i Norge, over situasjonen. Jeg registrerer at antall nye smittede i Norge går ned hver dag nå, men det skriver de ingenting om. Anonymkode: 882c1...632 Det er fordi det ikke går ned, men fordi de har gjort om på testkriteriene. Anonymkode: bb63a...75e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er fordi det ikke går ned, men fordi de har gjort om på testkriteriene. Anonymkode: bb63a...75e Åh? Hvordan da mener du? Har de sluttet å teste noen grupper? Anonymkode: 882c1...632
Gjest KenCreek Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er fordi det ikke går ned, men fordi de har gjort om på testkriteriene. Anonymkode: bb63a...75e Nei de tester så mange de kan, kapasiteten er sprengt. De tester ikke færre nå enn tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå