Gå til innhold

USA og Trump


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av at han topper nyhetsbildet fortsatt! Greit å være orientert om det som skjer i verden, men mediene dekker nesten situasjonen i USA mer enn det som skjer i Norge. 

Anonymkode: fdaf0...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det stemmer ikke. 

Synes media har full dekning her i Norge, over situasjonen. Jeg registrerer at antall nye smittede i Norge går ned hver dag nå, men det skriver de ingenting om. 

Anonymkode: 882c1...632

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det stemmer ikke. 

Synes media har full dekning her i Norge, over situasjonen. Jeg registrerer at antall nye smittede i Norge går ned hver dag nå, men det skriver de ingenting om. 

Anonymkode: 882c1...632

Det er fordi det ikke går ned, men fordi de har gjort om på testkriteriene. 

Anonymkode: bb63a...75e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi det ikke går ned, men fordi de har gjort om på testkriteriene. 

Anonymkode: bb63a...75e

Åh? Hvordan da mener du? Har de sluttet å teste noen grupper? 

Anonymkode: 882c1...632

Gjest KenCreek
Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi det ikke går ned, men fordi de har gjort om på testkriteriene. 

Anonymkode: bb63a...75e

Nei de tester så mange de kan, kapasiteten er sprengt. De tester ikke færre nå enn tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...