Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Det var rett og slett ikke en eneste matvare igjen på noen av nærbutikkene våre. Vi måtte kjøre ut til Coop Obs før vi fant noe spiselig jeg kunne lage middag ut av. Det blir for dumt. Klarer ikke folk å tenke på noen andre enn seg selv? Anonymkode: 1c200...acb
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Folk er håpløse. Tømmer gjerne butikken, men holder ikke ungene inne. Anonymkode: c337d...da3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Dette er ikke nytt, det er noe som er skjedd over tid. At folk har lært seg å ikke tenke på andre. Derfor er denne krisen så enorm. Fordi den er menneskeskapt (ikke viruset, men hamstringen og garantert mer som kommer i kjølevannet av viruset). Anonymkode: f121a...39d
Gjest KenCreek Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var rett og slett ikke en eneste matvare igjen på noen av nærbutikkene våre. Vi måtte kjøre ut til Coop Obs før vi fant noe spiselig jeg kunne lage middag ut av. Det blir for dumt. Klarer ikke folk å tenke på noen andre enn seg selv? Anonymkode: 1c200...acb Sinnsykt. Det nytter ikke hva kjøpmenn og myndigheter sier. Folk hamstrer uansett. Jeg har ikke handlet noe ekstra, i protest 😁 jo forresten, kjøpte en pakke ekstra bind og tamponger. Men lever gjerne på havregryn og vann et par uker, så disse med dårlig råd som enda ikke har fått trygd, skal få sjansen til å handle mat også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå