Gå til innhold

Hvor fort får man feber? covid-19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare såvidt feber, men jeg har lav kroppstemp. så for meg kjennes det høyere. Trøtt, litt vondt i halsen, litt ekkel i pusten. Men bare svakt. Svimmel. Men har gått endel vanlig forkjølelse rundt omkring... 

Anonymkode: 31a24...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forskjellig sier de, fra 1 til 14 dager etter at du er smittet, men for de fleste er det visst snakk om 4-5 dager.

Anonymkode: ffce1...0ea

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig forskjellig sier de, fra 1 til 14 dager etter at du er smittet, men for de fleste er det visst snakk om 4-5 dager.

Oki. Regner med at man ikke får testet det heller. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oki. Regner med at man ikke får testet det heller. 

Nei, nå tester de vel bare folk i helsevesenet og folk i utsatte grupper.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nå tester de vel bare folk i helsevesenet og folk i utsatte grupper.

Okei..

Skrevet

Pappa har det og han fikk feber. Ikke mye da.

Skulle tro at folk forberedte seg på en zombie apocalypse. Når det er som en middels influensa

Anonymkode: 0df65...056

Skrevet

I sånn ca. 90km/t.

Anonymkode: e4d07...a3b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I sånn ca. 90km/t.

Anonymkode: e4d07...a3b

Du er så morsom at jeg glemte å le.

Anonymkode: bfe7d...04c

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pappa har det og han fikk feber. Ikke mye da.

Skulle tro at folk forberedte seg på en zombie apocalypse. Når det er som en middels influensa

Anonymkode: 0df65...056

Du får fortelje det til dei italienske legane som klagar over fulle sjukehus og intensivavdelingar.  - og passe på far din i tida framover.  Komplikasjonane oppstår ofte etter 5 - 10 dagar med sjukdom, og det er litt skummelt for sjuke folk som isolerer seg heime.  Dei vert sløve, og merkar gjerne ikkje at dei er verre og bør søkje hjelp. Men for dei aller fleste går det trass alt bra.

- er berre så lei denne influensakommentaren, og folk som ikkje tek det seriøst.🙄

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har bare såvidt feber, men jeg har lav kroppstemp. så for meg kjennes det høyere. Trøtt, litt vondt i halsen, litt ekkel i pusten. Men bare svakt. Svimmel. Men har gått endel vanlig forkjølelse rundt omkring... 

Dette typiske er covid-19 symptom. - eller berre ein forkjølelse.  Det er vanskeleg å skilje, så du må tenkje at du er smittsam fram til du evt får testa.  Pass på deg sjølv :)

Skrevet
4 timer siden, soleia skrev:

Du får fortelje det til dei italienske legane som klagar over fulle sjukehus og intensivavdelingar.  - og passe på far din i tida framover.  Komplikasjonane oppstår ofte etter 5 - 10 dagar med sjukdom, og det er litt skummelt for sjuke folk som isolerer seg heime.  Dei vert sløve, og merkar gjerne ikkje at dei er verre og bør søkje hjelp. Men for dei aller fleste går det trass alt bra.

- er berre så lei denne influensakommentaren, og folk som ikkje tek det seriøst.🙄

enig.

Skrevet
4 timer siden, soleia skrev:

Dette typiske er covid-19 symptom. - eller berre ein forkjølelse.  Det er vanskeleg å skilje, så du må tenkje at du er smittsam fram til du evt får testa.  Pass på deg sjølv :)

Har ikke feber idag. Hadde litt sår hals i morges. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...