Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Etter at FHI nå anbefaler at man heller skal gå direkte i karantene og ikke kontakte lege før det blir akutt så vil de ikke avdekke hvor mange som egentlig er smittet. Er ikke dette ekstremt misvisende og ikke minst farlig mtp på videre smitte? Det må da være mulig å produsere flere tester slik som f.eks Sør Korea har gjort. Anonymkode: b9a23...538
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Enig! Tipper folk vil tenke at de sikkert bare er forkjøla/allergiske og gå i butikken. Anonymkode: 52d0e...649
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig! Tipper folk vil tenke at de sikkert bare er forkjøla/allergiske og gå i butikken. Anonymkode: 52d0e...649 Håper det snart blir forbud for alle med luftveissymptomer å bevege seg utendørs Anonymkode: 02bc7...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå