Gå til innhold

De stenger Norge ned for å skjerme eldre og de som er i risikogrupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva med alle de som er i risikogrupper, men som har jobber som regnes i kritiske samfunnsfunksjoner og må jobbe, det er ikke mye skjerming av de? Regner med at det gjelder en god del mennesker.

Anonymkode: 76d59...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hva med alle de som er i risikogrupper, men som har jobber som regnes i kritiske samfunnsfunksjoner og må jobbe, det er ikke mye skjerming av de? Regner med at det gjelder en god del mennesker.

De skjermes hos oss. 

Anonymkode: 97ca4...af7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De skjermes hos oss. 

Anonymkode: 97ca4...af7

Hvordan da?

Skrevet

Jeg skjønner enda ikke hvem som er i risikogruppene jeg, da. 

Anonymkode: 3c196...e0a

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg skjønner enda ikke hvem som er i risikogruppene jeg, da. 

de med astma

hjertesykdommer

lungesykdommer

kreft pasienter

små barn

eldre

de med lite innmun forsvar

Anonymkode: ecd4b...69c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

de med astma

hjertesykdommer

lungesykdommer

kreft pasienter

små barn

eldre

Små barn står ikke på lista. Hva med de som har systemisk mastocystose eller Lupus? De har ikke akkurat lite immunforsvar. 

Skrevet

Små barn står ikke på lista. Hva med de som har systemisk mastocystose eller Lupus? De har ikke akkurat lite immunforsvar. 

her gjør de det, små barn altså under 3 år

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

de med astma

hjertesykdommer

lungesykdommer

kreft pasienter

små barn

eldre

og de med

diabetes
høyt blodtrykk

Små barn er ikke definert som risikogruppe

Skrevet

og de med

diabetes
høyt blodtrykk

Små barn er ikke definert som risikogruppe

her gjør alle barn under 3 år det, har allerede vert 2 tilfeller på 2 små under 3, som var friske fra før,men begge ble kritiske før de ble friske igjen

Skrevet