Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at det blir til å komme forbud mot å ha butikker åpne?Ser ut til at matbutikkene har åpent uansett, men jeg tenker klesbutikker og andre ting som man ikke «trenger» slik som mat...

Anonymkode: 04ce9...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg. Det er svært få som har akutt behov for nye klær, kosmetikk, interiør eller elektronikk. Noen har allerede gått ut og tilbudt hjemmelevering, så det kan være noe? Jeg tror det kommer til å bli ganske rolig rundt omkring nå.

Anonymkode: db99f...a62

Skrevet

Vet ikke om det kommer forbud, men kan godt hende de stenger.

Kjenner ei som driver klesbutikk på et senter, og det var knapt kunder i går. 

Å stå på jobb i mange timer uten en eneste kunde er ikke særlig økonomisk. Blir nok permisjoner og stenging. 

Anonymkode: 0a3ea...362

Skrevet

Jeg jobber i klesbutikk og butikken må være det tryggeste stedet å oppholde seg nå. Ikke en kunde i løpet av fire timer igår, og det er nok bare starten.

Anonymkode: 251c9...e33

Skrevet

Ja ser for meg at det muligens blir det...spent på hva Erna kommer med iløpet av dagen😟

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber i klesbutikk og butikken må være det tryggeste stedet å oppholde seg nå. Ikke en kunde i løpet av fire timer igår, og det er nok bare starten.

Anonymkode: 251c9...e33

Jeg jobber selv i butikk og vi hadde utrolig nok ganske normal dag igår, men kjente frykten til folk de siste timene så idag tror jeg det blir stille....😢

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Tror dere at det blir til å komme forbud mot å ha butikker åpne?Ser ut til at matbutikkene har åpent uansett, men jeg tenker klesbutikker og andre ting som man ikke «trenger» slik som mat...

Nei så langt går det ikke,men tror det blir sånn at enkelt varer blir kun 1-3 pr kunde etterhvert hvis hamstringen forsetter

Anonymkode: a67b8...cb1

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei så langt går det ikke,men tror det blir sånn at enkelt varer blir kun 1-3 pr kunde etterhvert hvis hamstringen forsetter

Anonymkode: a67b8...cb1

Max 1 - 3 bukser pr kunde tenker du da heller? Hi snakker jo ikke om matbutikker

Anonymkode: 8bb4c...811

Skrevet

Merket igår at det var litt panikkhandel på morgenen og stille resten av dagen...blir skummelt for mange butikker nå fremover😟

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merket igår at det var litt panikkhandel på morgenen og stille resten av dagen...blir skummelt for mange butikker nå fremover😟

Det er ikke bare butikker det er skummelt for. Håper folk tenker på dette når alt blåser over, og støtter det lokale næringslivet og turistnæringen i Norge. 

Anonymkode: a2ca3...c7c

Skrevet

Matbutikker vil holde åpene, men noen vil nok måtte stenge. I byen her så er det mulig i nær fremtid. Det er ingen krise og ikke noe alvorlig i det. Kjeden har det til vurdering alt om de skal stenge en butikk for å holde en annen åpen. Vi er fem butikker i samme kjede i byen her. Den ene butikken sliter med mange ansatte som er i karantene slik at det er fare for at de stenger dørene, sprer de ansatte i de andre butikkene slik at vi totalt får fire butikker som er klare for å ta imot kunder som trenger mat og får mat på døra. Vi har en trygg jobb og vil ha dørene åpnene, men vi må nok alle innstille oss på at ikke alt blir som normalt i en periode fremover. 

Anonymkode: f3339...7bb

Skrevet

Ja, det tror jeg. Enten fordi de får beskjed om å stenge, eller at de stenger rett og slett fordi de ikke har kunder. 

Anonymkode: 58a73...628

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det tror jeg. Enten fordi de får beskjed om å stenge, eller at de stenger rett og slett fordi de ikke har kunder. 

Anonymkode: 58a73...628

Ja ser for meg at det blir mange lange dager alene i butikken...🤷🏼‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...