Gå til innhold

14 dager hjemme. Hva gjør dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går dere ut? Her må jeg jobbe litt og eldste skal følge skolen elektronisk. Yngste får leke og se litt på film. Så må vi lufte oss i løpet av dagen, en skogstur eller bare ruske litt i hagen. Ellers blir det vel rydding, brettspill, baking og film . Kan bli lange dager dette.

Anonymkode: 474e2...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og tar dere i mot besøk? Besteforeldre bor 3 min  unna og jeg er usikker på om vi bør besøke hverandre..

Anonymkode: 474e2...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det skolearbeid og egentrening for ungene, og så får de prate med venner på nett. Vi går ikke på besøk nå, og vi ser hvor lenge vi kan klare oss på det vi har hjemme før vi må i butikken. Jeg regner med at de fleste er ferdig og hamstre og butikken får fylt på nytt før jeg trenger handle igjen. ( vi har normalt et lager som kan vare ca. 2 uker på grunn av at jeg aldri vet om formen er god nok til å gå i butikken)

Anonymkode: c337b...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det litt lekser på eldste. Mye lek, film, baking og noen turer i marka/ på ski i løypa utenfor huset.

Anonymkode: 1a697...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hjemmekontor og skolearbeid, litt hage og en tur, men ingen venner, fester, organisert trening eller så.

Anonymkode: 5964c...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har hjemmeskole fra 08.25 til 13.00.

Mannen har hjemmekontor (nesten døgnet rundt).

Jeg forsøker å drive en gård i kaoset.

På ettermiddagen må ungene hjelpe til på gården i 3 timer regner jeg med. De vi legger inn trening 4 ganger i uka og øving på instrument 45 minutter hver dag.

Elmers bøir drt litt ekstra husarbeid siden alle er hjemme og så skal vi prøve å finne oss noen hobbyprosjekter.

Egentlig burde vi rydde loftet, men så mye kjeder vi oss ikke foreløpig.

Anonymkode: 9726f...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...