Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Skremmende lesning om den reelle intensivkapasiteten i Norge. https://www.nrk.no/vestland/mener-helsemyndighetene-overdriver-intensivkapasiteten-i-norge-1.14938514 Eksakte tall over antall respiratorer kommer i løpet av morgendagen. Anonymkode: 64a78...440
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Jeg vet..i tillegg er intensivavdelingene stort sett fulle fra før. Msn kan ikke akkurat be pasientene som er inneliggende om å gå hjem heller. Er veldig spent på hvordan dette skal håndteres.. Anonymkode: 3ea84...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå