Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Jeg har da selvfølgelig fått et mildt herpesutbrudd i disse coronatider. Vil det da si at jeg øker risikoen for mer alvorlige symptomer? Anonymkode: 09ae2...659
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har da selvfølgelig fått et mildt herpesutbrudd i disse coronatider. Vil det da si at jeg øker risikoen for mer alvorlige symptomer? Anonymkode: 09ae2...659 Du har jo svakere immunforsvar da, men ikke så ille at du risikerer coronaviruset. Bare spis mat som øker immunforsvaret. Drikk C-vitamin og unngå sukker og junk. Anonymkode: 03546...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå