Gå til innhold

Skal gifte oss i Mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli stressa for at korona-viruset skal stikke kjepper i hjulene for det 😭 Dumt og unødvendig å bekymre seg?

Anonymkode: fd9b1...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok svært lite aktuelt med slike aktiviteter i mai, gitt. 

Anonymkode: dbabb...701

Skrevet

Hadde nok utsatt det ja. Ikke sikkert dere får noen til å vie dere engang, i beste fall vil det bare bli store begrensninger på antall gjester. 

Anonymkode: 61780...9ee

Skrevet

Det tror jeg at jeg ville utsatt, ja. Eller bare tatt det med prest og forlovere, om du fikk en prest til å vie deg, da - det er heller ikke sikkert. Kommunen vil jeg tro ikke har mulighet til å prioritere slikt da.

Du så hva som skjedde med det bryllupsfølget på Oppdal, Hi. Forstår det er en tøff avgjørelse, men her tenker jeg at det er det beste å bare utsette det, ikke sette dere selv og gjester i fare for å bli smittet/spre smitte.

Anonymkode: e49d9...982

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begynner å bli stressa for at korona-viruset skal stikke kjepper i hjulene for det 😭 Dumt og unødvendig å bekymre seg?

Anonymkode: fd9b1...8f6

Avbestill allerede nå, og book det om til september.

Anonymkode: 202ec...a93

Skrevet

I samråd med kommunelegen valgte et par her jeg bor å avlyse bryllupet og utsette det til senere. Tenker man skal sette seg selv litt  tilbake i disse tider og bruke sunn fornuft. Veldig kjipt, men sånn er det.

Anonymkode: 03ee8...e80

Skrevet

Et vennepar av oss som skulle giftet seg i juni har avbestilt alt nå.

Anonymkode: 761b8...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...