Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Jeg har så vondt i hodet, hele armene ned til fingrene og muskulært i brystet kjennes det ut som. Kroppen er tung, men ingen feber eller sår hals. Kan dette tegn på begynnende influensa? Hadde det vært corona, skulle det vel vært sår hals og luftveier som plaget? Har googlet opp og ned i mente! Jeg vet det er teit å spørre på et forum, men desperate times! Anonymkode: adfd6...4fd
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har så vondt i hodet, hele armene ned til fingrene og muskulært i brystet kjennes det ut som. Kroppen er tung, men ingen feber eller sår hals. Kan dette tegn på begynnende influensa? Hadde det vært corona, skulle det vel vært sår hals og luftveier som plaget? Har googlet opp og ned i mente! Jeg vet det er teit å spørre på et forum, men desperate times! Anonymkode: adfd6...4fd Hva vil du gjøre med svaret, HI? Det er ingen som kan kurere deg likevel. Anonymkode: 52ce7...c1b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 Veldig vanskelig å vurdere hva det er uten test. Du kan ha corona med høy feber og du kan ha corona uten feber. Hver enkelt tilfelle er forskjellig. Det er i grunn samme hva det er, bare du gjør ditt for å forhindre smitte. Er du i risikogruppe så kontakter du legen, er du ikke så må det bare blåse over. Ikke teit å spørre i det hele tatt, naturlig å være bekymret nå. Kanskje har du corona, kanskje har du influensa eller kanskje er du som mange andre bare kjempe bekymret, det kan fint resultere i fysiske plager som vondt i hode, nakke, bryst eller mage. Det beste du kan gjøre er å holde deg i karantene til du føler deg bedre. Har du ikke mulighet til det så rådfører du deg med fastlegen i morgen. Anonymkode: 15d6f...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå