Gå til innhold

Jeg får angst av dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får angst, det er som et mareritt man bare håper på å våkne fra. Legen min sier at jeg ikke bør ta en medisin, som demper immunforsvaret, i "disse tider". Jeg må velge mellom pest eller kolera. 

Jeg har ingen sosial omgang og vet ikke engang om jeg kan besøke mine egne foreldre? Får klaustrofobi. 

Anonymkode: f62ee...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt har det sånn selv! Sover knapt om natten pga jeg har katastrofetanker hele tiden. Å når jeg først sovner så har jeg mareritt om at de jeg er glad i enten dør eller blir alvorlig syk. Føler også på skikkelig klaustrofobi og angst :( Her vet jeg det hjelper å gå en lang tur med musikk,klarer å slappe mer av da. Nå kommer jeg selvsagt til å gå steder der jeg knapt møter på folk.

Anonymkode: c0e94...6ad

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skjønner deg veldig godt har det sånn selv! Sover knapt om natten pga jeg har katastrofetanker hele tiden. Å når jeg først sovner så har jeg mareritt om at de jeg er glad i enten dør eller blir alvorlig syk. Føler også på skikkelig klaustrofobi og angst :( Her vet jeg det hjelper å gå en lang tur med musikk,klarer å slappe mer av da. Nå kommer jeg selvsagt til å gå steder der jeg knapt møter på folk.

Anonymkode: c0e94...6ad

Jeg er VELDIG VAR på endringer også...

Bra det hjelper med musikk. Jeg skulle bare ønske at dette ble tatt tak i tidligere, at det ikke ble sånn som dette her. All usikkerheten også, føler meg ikke trygg på Norge sine "ledere" heller. 

Skrevet

Hvilke medisiner går du på? Mannen går på Metex. Han må på jobb, men kjører bil i stedet for kollektivt nå. Han har ikke fått beskjed om å seponere. Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret for ham nå. 

Anonymkode: 47f6e...000

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får angst, det er som et mareritt man bare håper på å våkne fra. Legen min sier at jeg ikke bør ta en medisin, som demper immunforsvaret, i "disse tider". Jeg må velge mellom pest eller kolera. 

Jeg har ingen sosial omgang og vet ikke engang om jeg kan besøke mine egne foreldre? Får klaustrofobi. 

Har du mulighet til å nyte naturen, eller blir du allergisk? Å gå turer kan kvikke deg opp? 

Anonymkode: 62973...306

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke medisiner går du på? Mannen går på Metex. Han må på jobb, men kjører bil i stedet for kollektivt nå. Han har ikke fått beskjed om å seponere. Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret for ham nå. 

Anonymkode: 47f6e...000

Metex tas en gang i uken så det er relativt kjapt ute av kroppen hvis han blir syk. Tar denne selv men også remsima som tas hver 8.uke via infusjoner på sykehus. Det betyr en lang halveringstid. Men lever som normalt og vasker hendene ofte slik som anbefalt. 

Anonymkode: 4ece1...eb5

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...