Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? Hele ferien blir jo ødelagt! Anonymkode: 80cb5...35d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? Hele ferien blir jo ødelagt! Anonymkode: 80cb5...35d Oppi alt dette, så er det ferien du tenker på. Godt at prioriteringene er i orden Anonymkode: 3eccd...a01
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? Hele ferien blir jo ødelagt! Anonymkode: 80cb5...35d Ja, at ferien er ødelagt fra ditt perspektiv er virkelig det største problemet i disse tider. Anonymkode: 420e9...768
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Skrevet 12. mars 2020 Unnskyld meg men her tolker dere det slik dere ønsker å svare, på en frekk måte!! Jeg skulle uansett avbestille den ferien, jeg har i tillegg en kronisk syk sønn. Så den ferien skulle det faktisk ikke bli noe av uansett. Det jeg tenker på er det med å få dette dekket. Siden jeg leste at helsepersonell forbys å reise til utlandet, så skulle man då dekket kostnadene. Derfor lurte jeg på om det kan gjelde hele familien min! Dere to som svarte og anklager meg for å tenke mer på ferien «oppi alt dette», tenk hvordan dere svarer «oppi alt dette». Husk at jeg i tillegg jobber dag og natt for å hjelpe andre syke for at sånne som dere skal være trygge! Anonymkode: 80cb5...35d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Skrevet 12. mars 2020 Jeg lurer på det samme. Kjedelig å tape mye penger på en ferie som ikke blir noe av. En liten detalj i det store bildet, men det må jo være lov å lure på likevel Anonymkode: 4af6b...37c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Skrevet 12. mars 2020 Vi i ous får det dekket hvis ikke eget forsikringsselskap dekker (må dokumenteres). Står tydelig på våre hjemmesider, kanskje på deres også? Anonymkode: fc976...593
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Skrevet 12. mars 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oppi alt dette, så er det ferien du tenker på. Godt at prioriteringene er i orden Anonymkode: 3eccd...a01 Unødvendig kommentar! Folk må jo ordne administrative ting også, selv om landet er stengt ned. Ha respekt og ikke oppfør dere som bødler bare fordi landet er i beredskap. Anonymkode: 4527f...10a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #8 Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi i ous får det dekket hvis ikke eget forsikringsselskap dekker (må dokumenteres). Står tydelig på våre hjemmesider, kanskje på deres også? Anonymkode: fc976...593 Ja jeg vet at jeg får det dekket! Her lurte jeg mer på om reiseforsikringen kan si at resten av familien kan reise, altså far og barn ☺️ Anonymkode: 80cb5...35d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #9 Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Unødvendig kommentar! Folk må jo ordne administrative ting også, selv om landet er stengt ned. Ha respekt og ikke oppfør dere som bødler bare fordi landet er i beredskap. Anonymkode: 4527f...10a Takk! Også lurer folk på hvorfor barn mobber og er frekke! 🤪 Anonymkode: 80cb5...35d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #10 Skrevet 12. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på det samme. Kjedelig å tape mye penger på en ferie som ikke blir noe av. En liten detalj i det store bildet, men det må jo være lov å lure på likevel Anonymkode: 4af6b...37c Ja, livet stopper ikke opp selv om mange andre ting ikke fungerer. Jeg håper å få tilbake 35.000kr. For meg er det mye penger! Anonymkode: 80cb5...35d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #11 Skrevet 12. mars 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet at jeg får det dekket! Her lurte jeg mer på om reiseforsikringen kan si at resten av familien kan reise, altså far og barn ☺️ Anonymkode: 80cb5...35d Det tror jeg du må finne ut via de. Her er billettene betalt med mitt mastercard, og familien går som helhet. Lykke til 🙂 Anonymkode: fc976...593
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Skrevet 12. mars 2020 Jeg regner med at forsikringen dekker for hele familien, er det ikke slik når en i reisefølget er syk? Mest sannsynlig stoppes alle utenlandsreiser. Anonymkode: 6d4b0...929
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #13 Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? Hele ferien blir jo ødelagt! Anonymkode: 80cb5...35d Sjekk ditt forsikringsselskap. Jeg har fått SMS fra mitt. De sier dette: https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/forsikring/reiseforsikring/aktuelle-hendelser.html Anonymkode: 35dbd...2a1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #14 Skrevet 12. mars 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det tror jeg du må finne ut via de. Her er billettene betalt med mitt mastercard, og familien går som helhet. Lykke til 🙂 Anonymkode: fc976...593 Forsikring via MasterCard dekker som regel ikke avbestilling pga slike ting. men gode ordinære reiseforsikringer gjør det. Man må sjekke vilkårene I forsikringen sin Anonymkode: 66292...d05
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #15 Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? Hele ferien blir jo ødelagt! Anonymkode: 80cb5...35d Kommer an på hvilken forsikring du har det. Gjensidige dekker iallefall det Anonymkode: 40853...3e2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #16 Skrevet 12. mars 2020 Fikk nettop melding fra flyselskapet om at turen er kansellert! Hipp hurraaaaa!!!!! Anonymkode: 80cb5...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå