Gå til innhold

Hvis jeg som helsepersonell... (forsikring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? 
Hele ferien blir jo ødelagt!

Anonymkode: 80cb5...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg som helsepersonell ikke kan reise på en planlagt reise med familien, vil vi få refundert hele reisen for hele familien eller kun jeg? 

Oppi alt dette, så er det ferien du tenker på. Godt at prioriteringene er i orden

Anonymkode: 3eccd...a01

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, at ferien er ødelagt fra ditt perspektiv er virkelig det største problemet i disse tider. 

Anonymkode: 420e9...768

Skrevet

Unnskyld meg men her tolker dere det slik dere ønsker å svare, på en frekk måte!! 
Jeg skulle uansett avbestille den ferien, jeg har i tillegg en kronisk syk sønn. 
Så den ferien skulle det faktisk ikke bli noe av uansett. 
Det jeg tenker på er det med å få dette dekket. Siden jeg leste at helsepersonell forbys å reise til utlandet, så skulle man då dekket kostnadene. Derfor lurte jeg på om det kan gjelde hele familien min! 

Dere to som svarte og anklager meg for å tenke mer på ferien «oppi alt dette», tenk hvordan dere svarer «oppi alt dette». 
Husk at jeg i tillegg jobber dag og natt for å hjelpe andre syke for at sånne som dere skal være trygge!

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Kjedelig å tape mye penger på en ferie som ikke blir noe av. En liten detalj i det store bildet, men det må jo være lov å lure på likevel

Anonymkode: 4af6b...37c

Skrevet

Vi i ous får det dekket hvis ikke eget forsikringsselskap dekker (må dokumenteres). Står tydelig på våre hjemmesider, kanskje på deres også? 

Anonymkode: fc976...593

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppi alt dette, så er det ferien du tenker på. Godt at prioriteringene er i orden

Anonymkode: 3eccd...a01

Unødvendig kommentar! Folk må jo ordne administrative ting også, selv om landet er stengt ned. Ha respekt og ikke oppfør dere som bødler bare fordi landet er i beredskap. 

Anonymkode: 4527f...10a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi i ous får det dekket hvis ikke eget forsikringsselskap dekker (må dokumenteres). Står tydelig på våre hjemmesider, kanskje på deres også? 

Ja jeg vet at jeg får det dekket! Her lurte jeg mer på om reiseforsikringen kan si at resten av familien kan reise, altså far og barn ☺️

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Unødvendig kommentar! Folk må jo ordne administrative ting også, selv om landet er stengt ned. Ha respekt og ikke oppfør dere som bødler bare fordi landet er i beredskap. 

Anonymkode: 4527f...10a

Takk!

Også lurer folk på hvorfor barn mobber og er frekke! 🤪

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på det samme. Kjedelig å tape mye penger på en ferie som ikke blir noe av. En liten detalj i det store bildet, men det må jo være lov å lure på likevel

Anonymkode: 4af6b...37c

Ja, livet stopper ikke opp selv om mange andre ting ikke fungerer. 
Jeg håper å få tilbake 35.000kr. For meg er det mye penger!

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg vet at jeg får det dekket! Her lurte jeg mer på om reiseforsikringen kan si at resten av familien kan reise, altså far og barn ☺️

Det tror jeg du må finne ut via de. Her er billettene betalt med mitt mastercard, og familien går som helhet. 

Lykke til 🙂

Skrevet

Jeg regner med at forsikringen dekker for hele familien, er det ikke slik når en i reisefølget er syk? Mest sannsynlig stoppes alle utenlandsreiser.

Anonymkode: 6d4b0...929

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk ditt forsikringsselskap. Jeg har fått SMS fra mitt. De sier dette:

https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/forsikring/reiseforsikring/aktuelle-hendelser.html

Anonymkode: 35dbd...2a1

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg du må finne ut via de. Her er billettene betalt med mitt mastercard, og familien går som helhet. 

Lykke til 🙂

Forsikring via MasterCard dekker som regel ikke avbestilling pga slike ting. 

men gode ordinære reiseforsikringer gjør det. Man må sjekke vilkårene I forsikringen sin

Anonymkode: 66292...d05

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hvilken forsikring du har det. Gjensidige dekker iallefall det

Anonymkode: 40853...3e2

Skrevet

Fikk nettop melding fra flyselskapet om at turen er kansellert! Hipp hurraaaaa!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...