Gå til innhold

Sverigehandling nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Reiserestriksjonene gjelder jo UTENFOR Norden, så HI kan absolutt reise og handle i Sverige.

Anonymkode: 0876e...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei er seriøs fordi vi trenger mat. Kan ikke kjøpe til en stor familie i Norge, da får ikke familien mat slik jeg ser det for har ikke råd til å kjøpe all mat i Norge 

Anonymkode: 52d4b...4ab

Da får du løse det på en eller annen måte likevel, for du kan ikke dra til Sverige nå.

 

Anonymkode: 375e5...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Nordby på vei hjem fra Sverige i dag. Det var dårlig stemning da en mann kjøpte de siste 50(!) kg med hvetemel. En barnefamilie dpurte pent om å få kjøpe en pakke, men fikk blankt avslag. Laaaange køer (tvers gjennom butikken), og enkelte hyller er tomme. 

Anonymkode: 3d5b4...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var innom Nordby på vei hjem fra Sverige i dag. Det var dårlig stemning da en mann kjøpte de siste 50(!) kg med hvetemel. En barnefamilie dpurte pent om å få kjøpe en pakke, men fikk blankt avslag. Laaaange køer (tvers gjennom butikken), og enkelte hyller er tomme. 

Anonymkode: 3d5b4...44e

Jøsses! Er folk helt gått fra vettet? Anbefaler alle å bli hjemme i dag og handle om en dag eller to. 

Anonymkode: e68c2...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, har du ikke fått med deg noen verdens ting av påleggene som er kommet? Nei, selvfølgelig reiser du ikke på harryhandel nå. Det er nok mat i Norge, men kanskje ikke verdens beste utvalg etter hvert. Det gjør ikke noe. Vi klarer oss på litt kjedelig mat ei stund. 

Anonymkode: e09be...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da skulle du ha latt være å få stor familie da... 

Anonymkode: d24d5...e58

Eller kanskje anestesi legen ikke skulle satt sprøyte feil i ryggen min så jeg fikk en alvorlig nerveskade, kanskje jeg da hadde sluppet aap, og kanskje jeg kunne forutsett dette å tegnet meg forsikring før det skjedde. Livet snudde seg plutselig 360 grader. Dette var etter jeg fikk barna mine. Hvem hadde trodd livet mitt skulle snu så fort? Hvem hadde trodd jeg skulle bli invalid? Jeg skal ikke på Harryhandel, men sender min mann i morgen fordi vi har ikke råd til 14 dager med middager i Norge, ikke engang kjedelige middager. Men har et ansvar å gi barna ordentlig mat 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller kanskje anestesi legen ikke skulle satt sprøyte feil i ryggen min så jeg fikk en alvorlig nerveskade, kanskje jeg da hadde sluppet aap, og kanskje jeg kunne forutsett dette å tegnet meg forsikring før det skjedde. Livet snudde seg plutselig 360 grader. Dette var etter jeg fikk barna mine. Hvem hadde trodd livet mitt skulle snu så fort? Hvem hadde trodd jeg skulle bli invalid? Jeg skal ikke på Harryhandel, men sender min mann i morgen fordi vi har ikke råd til 14 dager med middager i Norge, ikke engang kjedelige middager. Men har et ansvar å gi barna ordentlig mat 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Handler dere aldri mat i Norge?

Anonymkode: d3d6b...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Handler dere aldri mat i Norge?

Anonymkode: d3d6b...4da

Jo vi handler frukt, egg på gård, ferske grønnsaker og brød. Samt noe pålegg. Som kaviar, noe fisk etc. Ellers handler vi alle middager i Sverige, kjøtt, kylling, mye pålegg, fetaost, tyrkisk yoghurt, grønnsaker store poser, melk laktosefri, mel, yoghurter til barna, korn, havregrøt store poser, oljer, potetmos, ketchup, rundstykker, store poser pasta, allergi barnegrøt osv mer kvantum som holder lengre når økonomien ikke går opp alltid så har vi alltid mat som vi kan lage noe ut av. 

Anonymkode: 52d4b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller kanskje anestesi legen ikke skulle satt sprøyte feil i ryggen min så jeg fikk en alvorlig nerveskade, kanskje jeg da hadde sluppet aap, og kanskje jeg kunne forutsett dette å tegnet meg forsikring før det skjedde. Livet snudde seg plutselig 360 grader. Dette var etter jeg fikk barna mine. Hvem hadde trodd livet mitt skulle snu så fort? Hvem hadde trodd jeg skulle bli invalid? Jeg skal ikke på Harryhandel, men sender min mann i morgen fordi vi har ikke råd til 14 dager med middager i Norge, ikke engang kjedelige middager. Men har et ansvar å gi barna ordentlig mat 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Pisspreik! Selvfølgelig har dere råd til å kjøpe alminnelig norsk mat og sette middag på bordet. Det handler nok mye mer om hva du setter på bordet. 

Anonymkode: e09be...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pisspreik! Selvfølgelig har dere råd til å kjøpe alminnelig norsk mat og sette middag på bordet. Det handler nok mye mer om hva du setter på bordet. 

Anonymkode: e09be...265

Ja kanskje det. Du kunne tjent på å se andre sin situasjon👍 Vi handler i Sverige imorgen 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja kanskje det. Du kunne tjent på å se andre sin situasjon👍 Vi handler i Sverige imorgen 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Jeg blir litt fasinert av at du spør om folk her mener dere kan handle i Sverige nå, omtrent alle sier nei, men dere skal det uansett. Så hvorfor spurte du egentlig, du hadde jo allerede bestemt deg for dette når du lagde tråden.

Anonymkode: d3d6b...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir litt fasinert av at du spør om folk her mener dere kan handle i Sverige nå, omtrent alle sier nei, men dere skal det uansett. Så hvorfor spurte du egentlig, du hadde jo allerede bestemt deg for dette når du lagde tråden.

Anonymkode: d3d6b...4da

Ikke jeg som lagde tråd eller spurte 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg som lagde tråd eller spurte 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

Hvorfor kupper du tråden og svarer som om du skulle være hi da?

Anonymkode: d3d6b...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eller kanskje anestesi legen ikke skulle satt sprøyte feil i ryggen min så jeg fikk en alvorlig nerveskade, kanskje jeg da hadde sluppet aap, og kanskje jeg kunne forutsett dette å tegnet meg forsikring før det skjedde. Livet snudde seg plutselig 360 grader. Dette var etter jeg fikk barna mine. Hvem hadde trodd livet mitt skulle snu så fort? Hvem hadde trodd jeg skulle bli invalid? Jeg skal ikke på Harryhandel, men sender min mann i morgen fordi vi har ikke råd til 14 dager med middager i Norge, ikke engang kjedelige middager. Men har et ansvar å gi barna ordentlig mat 👍

Anonymkode: 52d4b...4ab

😂

Uff, unnskyld. Jeg mener ikke å gjøre narr av situasjonen din, men den feilen ble bare for morsom. 

Anonymkode: 3d5b4...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det er bare i Norge folk er så hjernedøde at de tror matlagrene blir tomme SAMME DAG som tiltak iverksettere.

Du kan ikke åpne en nettavis eller slå på TVen uten at noen sier DET BLIR IKKE TOMT FOR MAT, SLUTT Å HAMSTRE. Likevel går det pokker ikke inn!

Anonymkode: 82bc9...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det er seriøst ikke mat igjen i Norge. Må til Sverige på mandag 

Anonymkode: 52d4b...4ab

Masse mat igjen, det er berre butikkhyllene som er tomme akkurat i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi MÅ til Sverige imorra. 

Må ha øl, vin, sigg og godis. 

Anonymkode: 5edf2...fb7

Patetisk forsøk... 😏

Anonymkode: d24d5...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Syngensang skrev:

Masse mat igjen, det er berre butikkhyllene som er tomme akkurat i dag. 

Jeg har 5 barn som skal ha mat. Idag er også lørdag og søndag

Anonymkode: 52d4b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 5 barn som skal ha mat. Idag er også lørdag og søndag

Anonymkode: 52d4b...4ab

Du kan ikke mene at du har 5 unger og huset tomt for mat?

Anonymkode: d3d6b...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke mene at du har 5 unger og huset tomt for mat?

Anonymkode: d3d6b...4da

Nei men får ikke kjøpt mat her i Norge, det er tomt overalt

Anonymkode: 52d4b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei men får ikke kjøpt mat her i Norge, det er tomt overalt

Anonymkode: 52d4b...4ab

Nei, det er det ikke. For noe tull du kommer med her

Anonymkode: d3d6b...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...