Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Jeg jobber på en middels stor bedrift. Vi er ca 10 stk på kontoret, der ca 8 av 10 har mulighet for hjemmekontor. Jeg og en annen har aldri fått denne muligheten. Nå foreslås det at bedriften skal ta sine grep, ved at endel skal jobbe hjemmefra. Noen må være på kontoret grunnet praktiske årsaker. Det blir da selvsagt meg og den andre personen. Men hva om noen hjemme hos meg blir syke? Og det ikke nødvendigvis blir påvist korona med det samme? Skal man ikke uansett holde seg hjemme inntil videre? Hvorfor skal noen ha hjemmekontor mens andre fysisk må være på kontoret? Anonymkode: 0cb78...d90
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber på en middels stor bedrift. Vi er ca 10 stk på kontoret, der ca 8 av 10 har mulighet for hjemmekontor. Jeg og en annen har aldri fått denne muligheten. Nå foreslås det at bedriften skal ta sine grep, ved at endel skal jobbe hjemmefra. Noen må være på kontoret grunnet praktiske årsaker. Det blir da selvsagt meg og den andre personen. Men hva om noen hjemme hos meg blir syke? Og det ikke nødvendigvis blir påvist korona med det samme? Skal man ikke uansett holde seg hjemme inntil videre? Hvorfor skal noen ha hjemmekontor mens andre fysisk må være på kontoret? Anonymkode: 0cb78...d90 Ser du selv noe behov for fysisk tilstedeværelse? Er det slik at bedriften får problemer om ikke noen fysisk er på jobb? Dersom du mener alt kan dekkes ved hjemmekontor, si i fra om det. Dersom noen faktisk må møte opp, bør bedriften holde deg med parkeringsplass slik at du ikke må reise kollektivt. Og ellers skissere solide smitteverntiltak. Rett og krav på noe har man ikke, men nå er det nasjonal dugnad. Anonymkode: 44077...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå