Gå til innhold

2021 kullet - lite eller stort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i en diskusjon med en venninne som sa "tenk 2021 kullet, det blir sikkert lite på grunn av korona" men tenker heller det blir et usedvanlig stort kull, i og med at hele landet kommer til å havne i karantene snart og aktivitetene blir få.... 

Hva tipper dere? At kullet blir lite eller stort? 

Anonymkode: 82015...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du folk slutter med prevensjon pga corona?

Anonymkode: 63711...3ac

Skrevet

Lite.

Anonymkode: b8368...ed8

Skrevet

Tror folk bruker langtidsprevansjon og kan styre på uten å bli gravide. 

 

Er mer bekymret for hvordan skillsmissestatistikken blir.

Anonymkode: 4b94c...633

Skrevet

Spørs hvordan folk tenker. Vi har i utgangspunktet tenkt å få barn nå, men pga dette kunne det ikke falt meg inn å bli gravid. Vi vet ikke hvordan dette påvirker et eventuelt foster, så vi venter. 

Begge jobber i helsevesenet, så vi er begge svært utsatt for smitte i disse dager. Stillingene våre er ikke enkel å erstatte heller, så per nå trenger Norge oss i arbeid! Så får heller barn komme etterhvert 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 51157...a62

Skrevet

Lite. Folk avventer. 

Anonymkode: 0f124...785

Skrevet

2021-kullet blir lite, kanskje det løsner litt mot slutten av året, men 2022-kullet bør bli stort. 

Anonymkode: b3321...ee3

Skrevet

Det er vanskelig å si. Alt kan skje.

Skrevet

Jeg tror det blir stort 😀

Anonymkode: ac13d...eef

Skrevet

Jeg får barn november 2020 .

Anonymkode: ed8f5...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...