Gå til innhold

Noen som jobber i butikk?ang korona.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere butikkansatte som merker mye til korona situasjonen med tanke på at folk ikke tør å gå ut å handle?Da tenker jeg både mat, klær og andre ting.
vi merker det, enda det ikke er registrert noen syke i fylket enda😕

Anonymkode: 36ebf...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i klesbutikk(større kjede) på et mellomstort tettsted

Det har vært litt stillere enn normalt denne uken ja. Til tross for at det ikke er noen smittetilfeller verken her i kommunen eller nærliggende kommuner. Er 3 stk i karantene her i kommunen såvidt jeg vet. Ingen merkbare tiltak av noe slag for folk flest, annet enn å redusere besøk på bl a sykehjemmet og noen avlyste kulturelle arrangement.

Anonymkode: 5c432...97e

Skrevet

Jobber i matbutikk... Har merket en oppgang i hamstring siste uken og i går smalt det! Folk handler som gale og vi løper beina av oss. Gruer meg til jobb i kveld. Regner med ekstremt trykk resten av helga. 

Ville heller handlet tidlig på dagen nå for tiden. 

Anonymkode: 82862...e34

Skrevet

Har en datter som jobber på rush, og de merker at det er færre som kommer dit. Den helgen som var nå, var første helgen de merket en betydelig nedgang i besøkende. De er og flinke på jobben, de vasker mye oftere nå, går rundt og spriter mye i løpet av dagen, og det er færre som får være i parken av gangen nå. Så de lettere kan holde avstand til hverandre. 

Anonymkode: 7c411...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...