Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 Ingen?? Gode nyheter sånn sett.... Anonymkode: 16a5d...540
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 Kjenner ingen engang som er satt i karantene. Men ja begynner å bli ganske redd nå! En på sønnen min sin skole er satt i karantene men likevel stenger de skolen! Riktig nok er det foreldrene som er syk men likevel! Barnet kan ha blitt smittet uten å få symtomer enda. Anonymkode: b06b9...7a8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Skrevet 12. mars 2020 Jeg er i karantene, sammen med 3 andre kollegaer. Anonymkode: 01308...995
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner ingen engang som er satt i karantene. Men ja begynner å bli ganske redd nå! En på sønnen min sin skole er satt i karantene men likevel stenger de skolen! Riktig nok er det foreldrene som er syk men likevel! Barnet kan ha blitt smittet uten å få symtomer enda. Anonymkode: b06b9...7a8 Likevel stenger de IKKE skolen* Anonymkode: b06b9...7a8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i karantene, sammen med 3 andre kollegaer. Anonymkode: 01308...995 Er du veldig dårlig? Anonymkode: b06b9...7a8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er du veldig dårlig? Anonymkode: b06b9...7a8 Overhodet ikke. Kan nesten garantere at jeg ikke har smitten heller. Jeg har vært i utlandet (ikke Italia eller noe annet land med stor spredning) og ble forkjøla en uke etter. Når avdelingsoverlegen på jobb ble informert om dette ble jeg sendt hjem. Fyller ikke engang kriteriene for å være i risiko for å ha det engang, så de jobber etter føre var prinsippet. Ble testa igår. Håper på svar idag Anonymkode: 01308...995
beef sister Skrevet 12. mars 2020 #8 Skrevet 12. mars 2020 Vet ikke om jeg er smittet, men jeg ble kontaktet i går kveld, for jeg har visstnok har vært i direkte kontakt med en smittekilde. Ettersom jeg har symptomer som kan stemme overens med coronaviruset, må jeg være i hjemmeisolasjon. Tror vel ikke at jeg har det - har blant annet vært lettere forkjølet i flere uker, men det kan selvsagt ikke utelukkes.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #9 Skrevet 12. mars 2020 Jeg sitter og venter på telefon fra legen. Har symptomer som kan være corona eller annen luftveisinfeksjon. Har vært i en situasjon for halvannen uke siden der det var folk fra mange nasjoner. Startet i går med lett feber og sår hals. I dag har jeg løs mage, litt tett i pusten og hoster. Anonymkode: 315d1...1a5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #10 Skrevet 12. mars 2020 Jeg sitter i karantene. Det gjør også tre av mine kolleger. Ei har vært i direkte kontakt med en smittet. Jeg hadde besøk av ei venninne som nå er syk etter en ferie i utlandet (ikke-risikoland) Selv hoster jeg og klør/ ubehag i halsen/brystet. Fikk frostrier i går og i dag. Ellers i fin form. Hverken venninnen min eller jeg blir testet, da hun ikke var i ett "rødt land" som legevakten sa. Anonymkode: dc005...79a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #11 Skrevet 12. mars 2020 Jeg ble sjekka i går. Får svar i dag eller i morgen. Tror ikke jeg har det, men jobber i helsevesenet så er strenge regler. Er ikke redd. Formen er fin. Anonymkode: e7bc1...e21
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Skrevet 12. mars 2020 Min mann har blitt testet positiv på viruset. Han er en ung, frisk kar på 27, ingen underliggende sykdommer, uten å være lat! Han har høy feber, noe som legen vil at vi skal holde oppsikt med. Ellers? Typisk manflu. Vi bor forresten i UK. Anonymkode: ca185...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå