Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Jeg er hjemmeværende, mannen har mistet jobben. Jeg KUNNE hatt barna hjemme, men hvem støtter meg i det? Rektor? Lærerne? Jeg er så usikker. Mannen vil ha hjemmeundervisning - jeg er enig, men feig. Redd for skolesystemet. Kan jeg bare si at jeg ikke anser det som trygt å sende barna, og heller gjør oppgaver i hjemmet fremover? Kan noen "ta meg på det"?. Vi har noen i risikosonen i fam. Anonymkode: 5297b...bf3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 Slik situasjonen er nå så tviler jeg på at du får reaksjoner. Hilsen lærer som ikke har lyst på jobb. Anonymkode: 5047d...c49
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 Jeg kan ikke juraen, men om du sender en melding til læreren/skolen og forklarer at dere har noen i familien i rissikogruppen og at du derfor velger å ha barna hjemme en tid fremover vil jeg tro at det går bra. Ha kommunikasjon med læreren. Det er litt viktig. Så vil jeg tro at det er ok. Anonymkode: 433f5...732
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Skrevet 12. mars 2020 De fleste har vel noen i familien som er i risikosonen. Spørsmålet handler mer om hvor nært familiemedlemmet er og hvor det bor. Anonymkode: 46f5f...379
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De fleste har vel noen i familien som er i risikosonen. Spørsmålet handler mer om hvor nært familiemedlemmet er og hvor det bor. Anonymkode: 46f5f...379 Det er meg. Anonymkode: 5297b...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå