Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo omtrent usynlig? Så pressekonferansen fra Danmark, og de har en trygg og handlekraftig leder. Erna stikker (igjen!!) hodet i sanden og håper at ting skal gå over. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil påvirke neste valg.

Anonymkode: 62895...770

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det vil påvirke neste valg.

Håper det. Forelderepermisjonsordningen er til å gråte av, kaller det likestilling , men handler om samfunnsøkonomi og nå dette... 

Anonymkode: d9b3e...2ee

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Håper det. Forelderepermisjonsordningen er til å gråte av, kaller det likestilling , men handler om samfunnsøkonomi og nå dette... 

Anonymkode: d9b3e...2ee

Ja, det er til å gråte av.

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er jo Ernas taktikk i alle sammenhenger. Sitte stille i båten og la tida gå.

Skrevet
1 minutt siden, Pashla skrev:

Dette er jo Ernas taktikk i alle sammenhenger. Sitte stille i båten og la tida gå.

En sjelden gang enig. Det der gjør ho alltid.

Skrevet
4 minutter siden, CherryC skrev:

Hun er jo omtrent usynlig? Så pressekonferansen fra Danmark, og de har en trygg og handlekraftig leder. Erna stikker (igjen!!) hodet i sanden og håper at ting skal gå over. 

Det kan man jammen meg lure på. På vg diretke om coronaviruset så ligger det en video hvor hun snakker. Og jeg må si at jeg ikke blir spesielt beroliget av å høre på henne, hun fremstår ikke for meg som en leder. Hun skjelver i stemmen og virker anterert rett og slett synes jeg.

Anonymkode: 5d771...32c

Skrevet

Det kan man jammen meg lure på. På vg diretke om coronaviruset så ligger det en video hvor hun snakker. Og jeg må si at jeg ikke blir spesielt beroliget av å høre på henne, hun fremstår ikke for meg som en leder. Hun skjelver i stemmen og virker anterert rett og slett synes jeg.

Anterert?

Skrevet

Som vanlig så later hun som ingenting og håper at det skal gå over av seg selv. Helt håpløst, spesielt i en alvorlig situasjon som denne!

Skrevet

Anterert?

Sorry, det er kanskje et dialektord? Her bruker vi det om når man er i en situasjon som kan være vanskelig og utfordrende og at man ikke helt takler det, og at man da kan bli ganske påvirket av det, feks oppskaket, urolig, utafor, lei seg. Man er rett og slett ikke helt seg selv. Litt vanskelig å forklare synes jeg, beklager det.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes hun høres syk ut. Ekstremt andpusten og virker som hun sliter med pusten sin. Flere som la merke til det, har aldri hørt henne være så ille!

Anonymkode: 80de4...234

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes hun høres syk ut. Ekstremt andpusten og virker som hun sliter med pusten sin. Flere som la merke til det, har aldri hørt henne være så ille!

Jeg glemte andpusten, hun høres ikke ut som seg selv i det hele tatt

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg glemte andpusten, hun høres ikke ut som seg selv i det hele tatt

VELDIG andpusten. Enten er hun redd, eller så blir vel som med hendelsen i Iran.. «Vi har full kontroll», og så var han bekreftet smittet dagen etterpå. 

Anonymkode: fe7cb...25f

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Taledyspnoe, jeg la merke til det. Jeg tenkte hun er smittet🤨

Anonymkode: 2158e...51b

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

VELDIG andpusten. Enten er hun redd, eller så blir vel som med hendelsen i Iran.. «Vi har full kontroll», og så var han bekreftet smittet dagen etterpå. 

Jeg tenkte egentlig det samme når jeg så det

Skrevet

Hun har samme lederstil som Angela Merkel, i Tyskland er de like tafatt. Og de er europas mest folkerike land. Æsj. De kommer til å smitte naboland i lang tid fremover.

Anonymkode: a3617...a18

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han døde 4 dager etter dét igjen.. 

Anonymkode: 2158e...51b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, det er kanskje et dialektord? Her bruker vi det om når man er i en situasjon som kan være vanskelig og utfordrende og at man ikke helt takler det, og at man da kan bli ganske påvirket av det, feks oppskaket, urolig, utafor, lei seg. Man er rett og slett ikke helt seg selv. Litt vanskelig å forklare synes jeg, beklager det.

Veldig dialektord :D  så hyggelig å høre noen bruke det - Vestfold eller Nedre Buskerud?

Anonymkode: d240f...4b0

Skrevet

Ja, ja.. Husk å stemme på Erna til neste valg ;)

Anonymkode: d99cd...38e

Skrevet

Beredskap er Norge utrolig dårlig på. Det skjedde under 22 juli hvor det kom en slående rapport. Da ble Stoltenberg hyllet og gjenvalgt selv om det var han som hadde øverste ansvar. Men ingen handlekraft. Man ser det samme med Erna Solberg nå. Null handlekraft - ingen beredskap. Nå får vi se hva som skjer med Erna når alt roer seg ned. Mulig hun også vil bli hyllet pga resultatet

Anonymkode: afb47...158

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig dialektord :D  så hyggelig å høre noen bruke det - Vestfold eller Nedre Buskerud?

Ingen av delene, Sørlandet :D

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

ALDRI hørt noen i vestfold bruke det ordet asså ;) Og jeg er gift med en.

Anonymkode: 2acd4...701

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det brukes her også, Oppland-ish. 

Anonymkode: 6035a...024

Gjest Antarctica
Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alterert.

Gjest Antarctica
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har samme lederstil som Angela Merkel, i Tyskland er de like tafatt. Og de er europas mest folkerike land. Æsj. De kommer til å smitte naboland i lang tid fremover.

Anonymkode: a3617...a18

Hvor i alle dager har du det fra? Det er bare 2000 smittede der, mot 12000 i Italia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...