Gå til innhold

Dere som bor i Oslo, sender dere barna i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det helt ulogisk at man enda ikke har stengt barnehager og skoler. 

Jeg har mammapermisjon og samboer har pappapermisjon. Bør vi holde 5-åringen hjemme fra bhg? Det er jo bare et tidsspørsmål før det blir ytterligere restriksjoner. Vi må tenke på de syke og eldre. Når har staten tenkt å handle?

Anonymkode: 49218...b33

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har mammapermisjon og samboer har pappapermisjon. Bør vi holde 5-åringen hjemme fra bhg? Det er jo bare et tidsspørsmål før det blir ytterligere restriksjoner. Vi må tenke på de syke og eldre. Når har staten tenkt å handle?

Hold barnet hjemme. Jeg bor i Viken og vurderer å holde barnet hjemme. De MÅ jo ikke i barnehagen akkurat, så lenge man har mulighet til å være hjemme.

Anonymkode: 6ed35...66f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri tenkt et sekund på å sende ungen i barnehagen, når dere begge er hjemme.

Anonymkode: 3b129...b5b

Skrevet

Hvis dere har mulighet og dere er redde for smitte, hvorfor har dere ikke ungen hjemme? Dere er hjemme selv. 

Anonymkode: bf069...f29

Skrevet

Hadde aldri tenkt et sekund på å sende ungen i barnehagen, når dere begge er hjemme.

Hva skal vi gi til begrunnelse da? Vi har en baby også, selv om babyen ammes lever den vel ikke i en hermetikkboks...

Skrevet

Her blir både skole- og barnehagebarna hjemme i morgen (Follo).

Anonymkode: 33fe8...ee5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere har mulighet og dere er redde for smitte, hvorfor har dere ikke ungen hjemme? Dere er hjemme selv. 

Jeg vil ikke være lammet av frykt, men tenker samtidig på samfunnets syke og eldre. Rart at det ikke er ytterligere restriksjoner  HI

Skrevet

Hva skal vi gi til begrunnelse da? Vi har en baby også, selv om babyen ammes lever den vel ikke i en hermetikkboks...

Begrunnelse? Du kan vel ta barnet ut av barnehagen uten å oppgi noe grunn?

Anonymkode: 54fb3...e29

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er dere anbefalt det eller tenker dere selv at det er best? Vet ikke hvor Follo er, ganske ny i byen

HI

Skrevet

Begrunnelse? Du kan vel ta barnet ut av barnehagen uten å oppgi noe grunn?

Anonymkode: 54fb3...e29

Ja, kan si at hun har hjemmedag, eller trenger vel egentlig ikke begrunne overhodet 

HI

Skrevet

Er dere anbefalt det eller tenker dere selv at det er best? Vet ikke hvor Follo er, ganske ny i byen

HI

Ikke i Oslo ;)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nordre Follo?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger jo ikke gi noen begrunnelse til barnehage, det er jo ikke barnehageplikt

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke være lammet av frykt, men tenker samtidig på samfunnets syke og eldre. Rart at det ikke er ytterligere restriksjoner  HI

Da kan dere ha egne restriksjoner

Skrevet

Vi har 2 barn, en på 2,5 år og en på 3 uker. Kunne ikke falt meg inn å sende barnet i barnehagen nå. Har heldigvis holdt han hjemme hele denne uken, selv om det har vært hektisk. 

Mannen har heldigvis mulighet til å ha hjemmekontor, så han har også holdt seg hjemme denne uken. 

Vi har igrunn levd et isolert liv siden fredag. Tror nok vi kommer til å gjøre det en stund fremover også. Vi bor i Oslo og prøver ligge litt i forkant nå 😅

Anonymkode: bae8a...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...