Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Hva skal til for at de stenges? De kommer nok ikke til å gjøre det av seg selv. Selv om det ikke er et arrangement så er det temmelig mange personer der på en gang og i løpet av dagen. Det er en smittebombe. Anonymkode: 49603...1bf
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva skal til for at de stenges? De kommer nok ikke til å gjøre det av seg selv. Selv om det ikke er et arrangement så er det temmelig mange personer der på en gang og i løpet av dagen. Det er en smittebombe. Anonymkode: 49603...1bf Folk burde vel ha vett til å ikke dra dit??? Det er jo en smittebombe til vanlig også. Anonymkode: d4b53...561
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Da går man ikke dit. Helt enkelt! Se nyheter og forholde seg til det som blir sakt er en god ide! Det meste blir nok stengt de kommende dagene. Også skoler. Anonymkode: 5635c...83d
☆☆☆ Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Eg tenker å leve livet mest mogleg normalt, samstundes som eg sjølvsagt følger aller råd og pålegg frå myndighetene. Men akkurat leikeland vil eg kvi meg for å oppsøke, det er jo ein smittepøl i normale tider også med sitt lave fokus på reinhald.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 De burde kanskje stenge. Men enda mer bør jo folk la være å gå dit. Det er en selvfølge hos oss, ingen unger som får gå på sånne ting her nå. Ikke i svømmehallen en gang. Anonymkode: 16e63...f0d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 On 3/11/2020 at 9:53 PM, Anonym bruker said: Hva skal til for at de stenges? De kommer nok ikke til å gjøre det av seg selv. Selv om det ikke er et arrangement så er det temmelig mange personer der på en gang og i løpet av dagen. Det er en smittebombe. Anonymkode: 49603...1bf er stengt nå Anonymkode: b53c6...11d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: er stengt nå Anonymkode: b53c6...11d Håper de utnytter tiden til å rydde opp i litt rengjøringsrutiner. Fy fader der er det møkkete og j... til vanlig. Vært der to ganger når barna var små og bursdager ble feiret der, aldri mer 😅🙈 Anonymkode: f9bf7...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå