Gå til innhold

Hva med lekeland som Leos? Flere hundre unger der jo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at de stenges? De kommer nok ikke til å gjøre det av seg selv. Selv om det ikke er et arrangement så er det temmelig mange personer der på en gang og i løpet av dagen. Det er en smittebombe. 

Anonymkode: 49603...1bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal til for at de stenges? De kommer nok ikke til å gjøre det av seg selv. Selv om det ikke er et arrangement så er det temmelig mange personer der på en gang og i løpet av dagen. Det er en smittebombe. 

Folk burde vel ha vett til å ikke dra dit??? Det er jo en smittebombe til vanlig også. 

Anonymkode: d4b53...561

Skrevet

Da går man ikke dit. Helt enkelt! Se nyheter og forholde seg til det som blir sakt er en god ide! Det meste blir nok stengt de kommende dagene. Også skoler. 

Anonymkode: 5635c...83d

Skrevet

Eg tenker å leve livet mest mogleg normalt, samstundes som eg sjølvsagt følger aller råd og pålegg frå myndighetene. Men akkurat leikeland vil eg kvi meg for å oppsøke, det er jo ein smittepøl i normale tider også med sitt lave fokus på reinhald.

Skrevet

De burde kanskje stenge. Men enda mer bør jo folk la være å gå dit. Det er en selvfølge hos oss, ingen unger som får gå på sånne ting her nå. Ikke i svømmehallen en gang.

Anonymkode: 16e63...f0d

Skrevet
On 3/11/2020 at 9:53 PM, Anonym bruker said:

er stengt nå

Anonymkode: b53c6...11d

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er stengt nå

Anonymkode: b53c6...11d

Håper de utnytter tiden til å rydde opp i litt rengjøringsrutiner. Fy fader der er det møkkete og j... til vanlig. Vært der to ganger når barna var små og bursdager ble feiret der, aldri mer 😅🙈

Anonymkode: f9bf7...fdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...