Gå til innhold

Jeg har fått tvillinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de skal hete Hysteria og Corona.

Anonymkode: 2855e...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer ikke til å le lenger når folk begynner å dø, som ofte skjer 22 dager etter smitte for de som dør. 
Blir ikke hyggelig å høre om folk med diabetes eller kreft som har dødd av dette her, eller foreldrene til vennene dine

Anonymkode: d7362...7ee

Skrevet

Så trist for tvillingene at de blir belemret med en så uintelligent og kunnskapsløs mor!

Anonymkode: 80178...228

Skrevet

Ikke Sagg og Sugg?

Anonymkode: 28e19...735

Skrevet

De burde vel heller hete dumb og ass

Anonymkode: a7ad3...f7b

Skrevet

Å! Jeg var så klar for å skrive en hjertelig gratulasjonsmelding nå. Har akkurat handlet inn til min sterkt kols-syke far, og forsøkt å trøste og berolige min venninne medier hjertesyke barn. 

Anonymkode: b7124...8ff

Skrevet

Så fullstendig smakløst. 

Du er jammen dum. 

Anonymkode: 77b1b...4a9

Skrevet

Altså, ikke bare har dere fått sjukdom på hjernen, men dere har også mistet enhver sans for humor. Alt kan spøkes med, skjønner dere. Også deres påfallende intensive sjukdomsglede.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, ikke bare har dere fått sjukdom på hjernen, men dere har også mistet enhver sans for humor. Alt kan spøkes med, skjønner dere. Også deres påfallende intensive sjukdomsglede.

Men det var jo ikke morsomt, ikke litt engang

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kommer ikke til å le lenger når folk begynner å dø, som ofte skjer 22 dager etter smitte for de som dør. 
Blir ikke hyggelig å høre om folk med diabetes eller kreft som har dødd av dette her, eller foreldrene til vennene dine

Anonymkode: d7362...7ee

Vanlig influensa dreper mellom 900 og 1000 mennesker hvert år, bare i Norge. Bare sånn for å sette det i perspektiv. 

Anonymkode: 051d5...eb0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vanlig influensa dreper mellom 900 og 1000 mennesker hvert år, bare i Norge. Bare sånn for å sette det i perspektiv. 

Er du ikke lei av å gjenta det til det kjedsommelige?

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan spøke med det meste, men skal man slå en spøk er det en fordel at man har humor, ellers faller spøken platt ned og avslører moromannen som idiot. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan spøke med det meste, men skal man slå en spøk er det en fordel at man har humor, ellers faller spøken platt ned og avslører moromannen som idiot. 

Hehehe alle andre ler. Og så ler vi mye av dere som har satt hele greia i vranga.

Skrevet

Skal man fleipe med så alvorlige ting må det gjøres med snert og intellekt. Du har ingen av delene, dessverre. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal man fleipe med så alvorlige ting må det gjøres med snert og intellekt. Du har ingen av delene, dessverre. 

Og der kom jaggu etterbyrden. Det er fullbrakt.

Skrevet

Vet du hi, jeg var en av de som lo litt da folk begynte å bli hysteriske. Men nå, nå ler jeg ikke lenger. Vi er friske vi ja, men jeg har en hjertesyk pappa og unngår nå alt vi klarer oss foruten! Vi avgrenser nå vår krets til kontoret med 4 ansatte (familiebedrift) og skolen. Fritidsaktiviteter til barna pauser vi fra. Samme med butikkbesøk sammen. Trenger vi noe nå, drar kun jeg eller far. Og vi holder god avstand til andre og er svært nyte med håndvask. Håndsprit har vi heldigvis og bruker det ute. 

Jeg tok meg selv i den ignorante og egoistiske tankegangen min. Jo en corona overlever nok både jeg, barna og mannen min fint. Men ikke pappa.

Anonymkode: 3dc98...ee0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hi, jeg var en av de som lo litt da folk begynte å bli hysteriske. Men nå, nå ler jeg ikke lenger. Vi er friske vi ja, men jeg har en hjertesyk pappa og unngår nå alt vi klarer oss foruten! Vi avgrenser nå vår krets til kontoret med 4 ansatte (familiebedrift) og skolen. Fritidsaktiviteter til barna pauser vi fra. Samme med butikkbesøk sammen. Trenger vi noe nå, drar kun jeg eller far. Og vi holder god avstand til andre og er svært nyte med håndvask. Håndsprit har vi heldigvis og bruker det ute. 

Jeg tok meg selv i den ignorante og egoistiske tankegangen min. Jo en corona overlever nok både jeg, barna og mannen min fint. Men ikke pappa.

Anonymkode: 3dc98...ee0

Det kan hende dere alle overlever. Alle kan dø av det, eller overleve det. 

Anonymkode: e7621...b35

Skrevet

Og vi har alle noen som er utsatt. Det er ikke noen grunn til å korse seg fromt og nikke når hønene drar i gang her.

Skrevet

Og vi har alle noen som er utsatt. Det er ikke noen grunn til å korse seg fromt og nikke når hønene drar i gang her.

Nei, men jeg tror ikke de koser seg med det. Troll liker alltid å trolle. 

Skrevet

Er du ikke lei av å gjenta det til det kjedsommelige?

Hvor har jeg gjentatt det? Jeg skrev det én gang 😂

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men jeg tror ikke de koser seg med det. Troll liker alltid å trolle. 

Hønene her kakler og koser seg med dramaet. De troller dessverre ikke med hysteriet sitt.

Og forøvrig, Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

Skrevet

Hønene her kakler og koser seg med dramaet. De troller dessverre ikke med hysteriet sitt.

Og forøvrig, Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

Så pinlig og uvitende du er, Jammen bra at det var trolling at du hadde formert deg

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så pinlig og uvitende du er, Jammen bra at det var trolling at du hadde formert deg

Ojsan, økseskaft i n'te potens. God bedring.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare flau. Humor fikser du ikke, og det er bare patetisk at du ikke gir deg. 

Men kjør på, du er latterlig i ditt forsøk på å ta ‘oss’. Du gjør tråden underholdene, det skal du ha, om humoren din ikke treffer helt som planlagt. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er uendelig mange på Dib som blir sykt skuffa om alle overlever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...