Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Fra et fremmed telefonnr. Noen som har opplevd d før? Anonymkode: f53f7...fcc
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Åh, du får tipse vedkommende om å bruke HushSMS til en annen gang da. Anonymkode: 6d503...51e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Mulig det ☺️ Men blir alltid mistenksom når d dukker opp telefonnr.og meldinger fra folk jeg ikke kjenner🤷♀️ Hadde skjønt d m noen skrev en setning, ment til noen andre, men merkelig å fyre avgårde et punktum bare 😅 Anonymkode: f53f7...fcc
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 HushSMS er en app som sender en SMS som mottakeren ikke ser. Så får en en bekreftelse på mottatt melding tilbake. Sånn vet en at mobilen til den en sendte den usynlige meldingen til er på. Jeg mistenker at den med punktum var ment som en melding for å sjekke om mobilen din var på. Anonymkode: 6d503...51e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: HushSMS er en app som sender en SMS som mottakeren ikke ser. Så får en en bekreftelse på mottatt melding tilbake. Sånn vet en at mobilen til den en sendte den usynlige meldingen til er på. Jeg mistenker at den med punktum var ment som en melding for å sjekke om mobilen din var på. Anonymkode: 6d503...51e Hva er poenget med det? Anonymkode: 7499c...865
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er poenget med det? Anonymkode: 7499c...865 Å vite at en mobil er på? Alt fra uskyldig, som i, "prøvd å ringe flere ganger, men mobilen er skrudd av, sender en SMS som gir tilbakemelding når den er mottatt sånn at jeg vet når h*n har skrudd på mobilen sin igjen", til ondskapsfullt, "sender en SMS som avslører når h*n skrur på mobilen sin på morgenen, så jeg kan finne ut av når de pleier stå opp, så jeg vet når jeg kan stjele bilen deres". Anonymkode: 6d503...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå