Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 1.5-åringen har tørr hud, og slike tørre flekker som jeg antar er atopisk eksem (storebror hadde samme) Smurte beina hans med Canoderm 5% og han begynte å hylgrine. Mannen kom løpende fordi han trodde ungen hadde slått seg skikkelig Så den tør jeg ikke bruke mer.. Tips til fuktighetskrem som ikke svir? Anonymkode: 956e4...d2a
tante grusom master of law Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Vi sverger til miniderm! Men brukte kortison på de verste utslettene. Nå bruker vi kun miniderm, og det holder det i sjakk. Bruker selvsagt ikke ull.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Jeg har ille atopisk eksem selv, og er mest fornøyd med Locobase. Canoderm reagerer jeg på, vet om andre som gjør det og. Anonymkode: 32a32...c7f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Canoderm er håpløs på atopisk eksem. Skjønner ikke hvorfor det automatisk anbefales. Femåringen her fikk også det, men det ble kun prøvd ut et par ganger. Bruker propolis på atopikeren nå, med svært gode resultater. Anonymkode: 9defd...81f
tante grusom master of law Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aderma Anonymkode: 951ad...4d6 Aderma innheholder masse allergifremkallende stoffer da...
Kira Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Canoderm er håpløs på atopisk eksem. Skjønner ikke hvorfor det automatisk anbefales. Femåringen her fikk også det, men det ble kun prøvd ut et par ganger. Bruker propolis på atopikeren nå, med svært gode resultater. Anonymkode: 9defd...81f Enig ang Canoderm! Minsteungen fikk den på resept av en lege, men en annen lege mente senere at den måtte vi ikke bruke. Det er visstnok for mye vann i den,sånn at det svir skikkelig. Man må heller ha en skikkelig fet krem. Hele gjengen her bruker nå Apobase ved behov. Skikkelig klissete og det krem, men svir ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #8 Skrevet 10. mars 2020 A-creme. Veldig god og mild. Har fungert godt på våre atopiske barn, i perioder da i kombinasjon med kortison. Anonymkode: 7d345...c56
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #9 Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, tante grusom master of law skrev: Vi sverger til miniderm! Men brukte kortison på de verste utslettene. Nå bruker vi kun miniderm, og det holder det i sjakk. Bruker selvsagt ikke ull. Enig. Har prøvd de fleste kremer, tror jeg, og Miniderm er super. Svir ikke, lett å smøre ut og lukter ikke vondt, som mange andre kremer gjør. Anonymkode: 2d0f7...5f2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #10 Skrevet 10. mars 2020 Helt uenig angående Canoderm. Vi har tre eksem-barn, hvorav en har vært alvorlig plaget. Alle sammen har blitt eksemfri med canoderm. Vi har ikke fått den utskrevet av vanlige leger, men av spesialister på barneallergi. Ja, den kan svi litt når utbruddet er ferskt. Da har vi fått beskjed om å bruke kortisonkrem noen dager. Gå til spesialist og få et personlig tilpasset smøreregime. Anonymkode: 06f82...043
KellyTaylor Skrevet 11. mars 2020 #11 Skrevet 11. mars 2020 Isdiin bruker vi. Canodermen svir noe grassalt på ungen og fikk anbefalt denne på behandlingsreiser👌
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #12 Skrevet 11. mars 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: A-creme. Veldig god og mild. Har fungert godt på våre atopiske barn, i perioder da i kombinasjon med kortison. Anonymkode: 7d345...c56 Men den inneholder noen greier som mange er allergiske mot, er det peanøttolje eller noe sånt? Husker ikke, men mange reagerer på denne, så den bør prøves på et lite område først. Anonymkode: 75a41...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå