Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Jeg har en venninne som fortalte meg at hun er forelsket i meg, begge er single , jeg bifil og hun lesbisk. Problemet her er at jeg har kjent henne hele livet og har ikke noe følelser for henne uten om venn og søster, er bare så redd for og miste henne, vert venner siden vi var 3. Men vet jo at ærlighet varer lengst. Noen som kan hjelpe meg og sortere tankene, synes dette er så vanskelig, føler meg forferdelig som ikke gjengjelder følelsene hennes,men klarer det ikke, dessuten har jeg vert forelsket i en annen dame siden November 2017,men uansett så er hovedgrunnen at jeg føler at hun er mer søster og venn Anonymkode: 62cbe...97f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Jeg hadde sagt det som det var at jeg ikke hadde slike følelser for henne. Jeg er ganske rett frem og orker ikke masse vissvass, så om det hadde vært meg så hadde jeg bare sagt det slik. Anonymkode: 2db23...98d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Det beste for begge er jo at du sier sannheten med en gang. Å la henne gå å lure er ikke greit. Å narre henne er heller ikke greit, det vil før eller siden komme for en dag og da blir kanskje forholdet deres virkelig ødelagt Nei, si det som det er. Si hun er din beste venn, og du elsker henne som en søster, derfor kan du aldri få andre følelser for henne. Det må hun bare akseptere og leve med. Anonymkode: d6af2...f1f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 7 minutes ago, Anonym bruker said: Det beste for begge er jo at du sier sannheten med en gang. Å la henne gå å lure er ikke greit. Å narre henne er heller ikke greit, det vil før eller siden komme for en dag og da blir kanskje forholdet deres virkelig ødelagt Nei, si det som det er. Si hun er din beste venn, og du elsker henne som en søster, derfor kan du aldri få andre følelser for henne. Det må hun bare akseptere og leve med. Anonymkode: d6af2...f1f Hun sa det via mobilen, men sa at jeg ville snakke face to face, treffes imorgen. Ja du har helt rett ,men gruer meg 😭 Anonymkode: 62cbe...97f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 41 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg hadde sagt det som det var at jeg ikke hadde slike følelser for henne. Jeg er ganske rett frem og orker ikke masse vissvass, så om det hadde vært meg så hadde jeg bare sagt det slik. Anonymkode: 2db23...98d sant, men likevel ikke lett Anonymkode: 62cbe...97f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 Det er bare en måte å gjøre det på - og det er å si det som det er, at hun er som en søster for deg, du er inderlig glad i henne og redd for å miste vennskapet dere har, men du har ikke noen kjærestefølelser for henne. Bedre å være ærlig med henne og vise forståelse for at dette kan være vanskelig for henne, men at du er sikker på at dere vil finne en måte å beholde vennskapet på uansett. Anonymkode: 0d1b7...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå