Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Hvor mange har opplevd disse foreldrene. Som diskuterer egne barns særskilte behov i plenum? Gjerne leeeeeeenge. Diskuterte det på jobb og de aller fleste av oss har en sånn mamma (9 av 10 var det mamma). Så da tenker jeg, det må finnes en slik mamma her inne også. Da spør jeg deg, hvorfor tar du slike ting i plenum? Jeg har selv vurdert å trykke på brannalarmen asså. 😊 Anonymkode: fea35...684
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Hehe, synes den reklamen er helt fantastisk. Med fire barn har jeg møtt på noen av de foreldrene ja, og også de som skal diskutere andre ting som er helt uten interesse for flertallet, som pappaen som tilnærmet hver eneste foreldremøte skal snakke om religion Jeg tror ikke de ser det selv, de tror det er av interesse for alle. Anonymkode: bfcfb...931
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Som barnehageansatt så har jeg vært borti noen av de ja Anonymkode: 37f6e...999
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Hjelpes. Slike foreldre gjør ethvert møte til et mareritt. Anonymkode: 61ffa...794
frk Nilsen Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 Sikkert samme folkene som må ta opp ubetydelige ting i vide og brede på personalmøter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå