Gå til innhold

Endelig prøver igjen!


FruAnonym

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) 

Endelig kan jeg bli med på en slik tråd igjen 😍
Jeg har en sønn på 2 år, og egentlig ville vi ha nr 2 ganske tett. Men fikk grove celleforandringer så gjorde en konisering for 1 år siden. Viste seg at det allerede hadde utviklet seg til livmorhalskreft, som da ble fjernet når de koniserte meg. Var altså friskmeldt før jeg visste at jeg var syk... Følges opp hver 3. mnd og fikk da anbefalt å vente 1 år med gode testsvar før vi prøvde på søsken. Nå er det gått 1 år, i går fikk jeg gode testsvar igjen, og på fredag har jeg time for å fjerne spiralen! Hurraaa!!
Med gutten vår tok det 5 mnd å bli gravid, og jeg er helt innstilt på at det kan ta tid, er bare så lykkelig for å endelig være prøvere igjen 😄 

Men nå trenger jeg alle deres tips og råd ❤️ Husker jo ikke alt dette. Bør man begynne på folat med en gang feks? Eggløsningstester? Beste app til å følge syklus?

Alle råd er superfine å få 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Ser at det er et par mnd siden du skrev dette, men det er kanskje lite aktivitet her for tiden? Jeg har akkurat fjernet spiralen for å bli gravid med tredjemann, og det første jeg gjør er å sjekke om det er liv på forumet 😂 Hvordan har det gått med deg etter at du tok ut spiralen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...