Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Kjøpte brukt bil fra '17 hos bilforhandler i fjor. Den har fremdeles nybilgaranti. Fant ut nå at bilen mangler slepekrok og kontaktet stedet jeg kjøpte for å ordne opp i det. De mener jeg skal betale for ny, jeg tenker jo det er en kostnad de kan ta da det er en mangel på bilen jeg kjøpte hos dem. Jeg fikk jo nesten ikke dratt opp bilen når den satt fast i snøen i vinter! Hva ville dere gjort? Anonymkode: 18a1f...f33
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Du kjøper den vel «as is». Sto det i papirene at den medfølger? De burde selvsagt bare gitt deg en, men tviler på at du kommer koen vei med den. Anonymkode: 79de3...e90
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du kjøper den vel «as is». Sto det i papirene at den medfølger? De burde selvsagt bare gitt deg en, men tviler på at du kommer koen vei med den. Anonymkode: 79de3...e90 Det jeg mener er. Hvis den er fjernet av ulike grunner, så går jo ikke det på reklamasjon. Reklamasjon er hvis man kan vise til en feil eller mangel fra fabrikantens side. Anonymkode: 79de3...e90
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Står det at det skal være på? Har du hengerfeste? Og om ikke står det at det skal være der. Føler dette er noe du burde sjekke først. Hvis ikke det står, så er hengerfeste/slepekrok noe man skal kjøpe selv, på lik linje som slepetau, startkabler og is-skrape. Anonymkode: 4b773...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå