Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Alenetid er for meg på jobb(såfremst ikke det er grunner til at barna må være ei stund sammen med meg til jeg er ferdig.) Jeg har så lyst på litt alenetid på morgenen for å stelle meg, men uansett om jeg står opp 5 eller 6 så er minstemann klar FØR jeg åpner øya!Akkurat som han vet at jeg planlegger å stå opp før🤦♀️Han er 4 år og får beskjed om å legge seg ned igjen, men blir til at han ligger å leker i senga og «tusser inn» til meg med jevne mellomrom. Kveldene er heller ikke tid for å være litt alene, da er største ekspert på å holde seg våken/hente vann osv...sovner gjerne når jeg er lagt meg!🤦♀️ Ja jeg vet at det er min avgjørelse å få barn, men er det virkelig sånn det må være i år fremover??? Anonymkode: a5fa1...277
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Ja. Men trøsta er at snart kan de være alene hjemme mens du går en tur i skogen 🙂 Anonymkode: 2e38c...f93
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Men trøsta er at snart kan de være alene hjemme mens du går en tur i skogen 🙂 Anonymkode: 2e38c...f93 Ser virkelig frem til den skogsturen altså!🙈 Anonymkode: a5fa1...277
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Kjenner meg såååå igjen! Vet det går over, men nå tror jeg at jeg hadde trengt en helg for å savne, må hjelper det lite med et par timer. Anonymkode: 1160b...fb0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Alenetid er for meg på jobb(såfremst ikke det er grunner til at barna må være ei stund sammen med meg til jeg er ferdig.) Jeg har så lyst på litt alenetid på morgenen for å stelle meg, men uansett om jeg står opp 5 eller 6 så er minstemann klar FØR jeg åpner øya!Akkurat som han vet at jeg planlegger å stå opp før🤦♀️Han er 4 år og får beskjed om å legge seg ned igjen, men blir til at han ligger å leker i senga og «tusser inn» til meg med jevne mellomrom. Kveldene er heller ikke tid for å være litt alene, da er største ekspert på å holde seg våken/hente vann osv...sovner gjerne når jeg er lagt meg!🤦♀️ Ja jeg vet at det er min avgjørelse å få barn, men er det virkelig sånn det må være i år fremover??? Anonymkode: a5fa1...277 Du får disiplinere dem begge når det gjelder søvn. De låter dessuten som om de er fokussjuke. Prøv å gi dem ditt hele og udelte fokus (ikke mens du egentlig ser tv, lager mat el lign) i minst 30 minutter hver dag. Så slipper du den krampaktige søkingen etter fokus som de driver med nå. Og tillat deg å være litt streng. Vil du være aleine på badet, lås døra. Fireåringen kan vente de 20 minuttene selv om han er våken. Og si til største at nå skal det være stille, for nå kommer det programmet du akter å se på tv, og da vil du ikke ha noen flere forstyrrelser. Det er ikke for mye forlangt å kreve respekt for egne behov. Anonymkode: 54f2f...7fe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Alenetid er for meg på jobb(såfremst ikke det er grunner til at barna må være ei stund sammen med meg til jeg er ferdig.) Jeg har så lyst på litt alenetid på morgenen for å stelle meg, men uansett om jeg står opp 5 eller 6 så er minstemann klar FØR jeg åpner øya!Akkurat som han vet at jeg planlegger å stå opp før🤦♀️Han er 4 år og får beskjed om å legge seg ned igjen, men blir til at han ligger å leker i senga og «tusser inn» til meg med jevne mellomrom. Kveldene er heller ikke tid for å være litt alene, da er største ekspert på å holde seg våken/hente vann osv...sovner gjerne når jeg er lagt meg!🤦♀️ Ja jeg vet at det er min avgjørelse å få barn, men er det virkelig sånn det må være i år fremover??? Anonymkode: a5fa1...277 Vet du hva jeg synes du skal gjøre om du kan. Spør dine foreldre om de kan ta barna fra fredag til søndag slik at du kan få litt fri. Lag den noe god mat, og kos deg med rødvin, sov lenge, legg deg tidlig og bare nyt. Men er du alenemor? Ungene har jo en far, har de ikke? Anonymkode: ad602...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå