Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Har den sakkyndige alltid rett om barnets beste? Noen som har erfaring med en sakkyndig som er på mor/far si side? Er det den sakkyndige som bestemmer i retten? Hva om man ikke er enig med den sakkyndiges rapport/meining/ om hvordan samværene skal være? Hvordan kan jeg forsørge for at den sakkyndige gjør jobben sin for barnets beste og ikke fars rettigheter? Hva mener den sakkyndige med at hun vil undersøke meg? her føles det som den sakkyndige har behov for og forsvare far som har gitt faen i barnet. Hun skulle skrive hvor søt far var med barnet og at han spør på en «ydmyk» måte fatter ikke. Anonymkode: 1729b...974
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 og merker at denne advokaten jeg har i saken støtter vær eneste ting den sakkyndige sier. Hvordan var deres advokat? støttet han/hun dere? Anonymkode: 1729b...974
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan jeg forsørge for at den sakkyndige gjør jobben sin for barnets beste og ikke fars rettigheter? Du mener vel hvordan du kan få sakkyndige til å gjøre jobben sin for mors beste, og ikke for barnets beste Anonymkode: e9ae1...74b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Er det du som gnåler og gnåler om at ettåringen din må være sammen med besteforeldre når det er samvær med far? Anonymkode: 3ca4c...718
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det du som gnåler og gnåler om at ettåringen din må være sammen med besteforeldre når det er samvær med far? Anonymkode: 3ca4c...718 hvem? Hæ? besteforeldrene bryr seg inte og de bor i et annet fylke Anonymkode: 1729b...974
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du mener vel hvordan du kan få sakkyndige til å gjøre jobben sin for mors beste, og ikke for barnets beste Anonymkode: e9ae1...74b herregud, eg har gode grunner, poenget er at faren ruser seg enda🙄 Anonymkode: 1729b...974
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Skrevet 12. mars 2020 På 10.3.2020 den 4.06, Anonym bruker skrev: herregud, eg har gode grunner, poenget er at faren ruser seg enda🙄 Anonymkode: 1729b...974 Du få si det da! Anonymkode: 3ca4c...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå