Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Kjenner at jeg er sliten av det økonomiske. Vi har det trangt og har en del forbruksgjeld. Men det som irriterer mest er at samboer røyker. Der går det mye penger. Jeg koker inni meg når vi er helt blakke den siste uken før lønn og han har brukt mye på røyk. Han røyket ikke når jeg traff han. Hadde han gjort det så hadde jeg ikke sett 2 ganger på han. Men nevner jeg dette så blir han sur. Han sier at han skal slutte, men det har jeg hørt i noen år. Anonymkode: 71d59...1d8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Æsj røykere er ekle😬 Anonymkode: 7b14b...31a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Ok, som X røyker kan jeg forstå at det er vanskelig å slutte under press. Men ikke pokker om man kan røyke når det går utover fler en en selv. Selv snuser jeg nå, men kun fordi vi har økonomi til det og jeg har andre ting jeg ikke har utgifter på (frisør og klær feks) Røyking/snusing er en luxus og sløsing, ikke noe man kan når økonomien er trang. Du har lov til å bli forbannet. ... Vurdert å melde dere på luxusfellen? 🤷♀️ Anonymkode: 3e25e...43b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Sett opp fast trekk fra dere begge til felles regningskonto også får dere ha separat økonomi på resten. Da får han røyke seg blakk også kan du gjøre det du vil med dine penger. Anonymkode: 94a2e...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Jeg ville forsøkt å lage budsjett over hvor mye han bruker på røyk i mnd. Så får det bare være at han snikrøyker som en annen fjortis.. Men kombinasjonen av forbrukslån og røyking...den er både klassisk og tragisk. Anonymkode: 8586a...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå