Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Barna mine er blitt ganske store, så det er flere år siden jeg satt på gulvet og lekte med dem. Nå hadde jeg imidlertid en økt der jeg lå på gulvet og tullet med datteren min og hunden. Masse latter, rullet litt rundt, ble liggende flatt litt og vri på hodet for å se skrått bakover osv. Vi koste oss rett og slett, holdt på i en liten halvtime. Men da jeg reiste meg opp og satt meg i sofaen ble jeg skikkelig kvalm. Trodde jeg måtte kaste opp. Nå er jeg litt bedre, har gått 20 minutter sånn ca, men altså, hva skjedde??? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 2a5b9...e54
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Du var vel svimmel av rulling rundt og vriing på hodet. Ikke noe rart. Jeg blir kvalm av å hoppe i trampoline! Anonymkode: 320fb...447
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Jeg blir også kvalm og svimmel av rulling/snurring og karuseller 😜 Det er vel så enkelt som å la være å rulle så veldig på gulvet, eller rulle, men ta en reisesyketablett først 😄 Bortsett fra det så test blodverdier (eks jernnivå/D-vitaminer) om det fortsetter ved andre aktiviteter du gjør. Anonymkode: af995...767
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Takk for svar, dere! Bare rart at jeg ikke merket noe da det stod på, var først etterpå at jeg ble uvel. Jeg vet f.eks. at jeg blir fort kvalm/svimmel av å stå på gulvet og snurre om min egen akse, det tåler jeg ikke, og det var ikke så mye rulling på gulvet, altså 😅 Men godt poeng med å sjekke ut ting, jeg skal faktisk ta blodprøver om noen dager fordi jeg generelt sliter mye med svimmelhet, slapphet ol. Anonymkode: 2a5b9...e54
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Skrevet 12. mars 2020 På 10.3.2020 den 8.02, Anonym bruker skrev: Takk for svar, dere! Bare rart at jeg ikke merket noe da det stod på, var først etterpå at jeg ble uvel. Jeg vet f.eks. at jeg blir fort kvalm/svimmel av å stå på gulvet og snurre om min egen akse, det tåler jeg ikke, og det var ikke så mye rulling på gulvet, altså 😅 Men godt poeng med å sjekke ut ting, jeg skal faktisk ta blodprøver om noen dager fordi jeg generelt sliter mye med svimmelhet, slapphet ol. Anonymkode: 2a5b9...e54 Det kan godt komme i ettertid. Husker at jeg og søsteren min lekte på en sånn karusell på lekeplassen, følte oss helt OK mens vi drev på; men da vi var ferdige ble vi gradvis dårligere. Hun ble så kvalm at hun måtte bæres - ikke like etter leken, men en time etterpå. Sønnen min har også hatt et par sånne runder, der han ble kvalm etterpå. Anonymkode: 320fb...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå