Gå til innhold

Hadde du tatt imot finnerlønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på facebook at en hund som var savnet (utlovet finnerlønn på kr 10.000) er funnet. Om.det var du som fant hunden; hadde du tatt imot finnerlønn? 

Anonymkode: b1bac...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ser på facebook at en hund som var savnet (utlovet finnerlønn på kr 10.000) er funnet. Om.det var du som fant hunden; hadde du tatt imot finnerlønn? 

Anonymkode: b1bac...407

Nei, det hadde jeg ikke. Kanskje om de insisterte på å gi en flaske vin eller sjokolade, men ikke 10 000 kr, det hadde føltes ekkelt.

Anonymkode: 4a207...180

Skrevet

Ja, selvsagt. Jeg kan godt trenge 10.000, og de har åpenbart råd til det?

Skrevet

Ja, det hadde jeg. Jeg hadde ikke etterspurt den om jeg fant hunden og leverte til eier, men om de da hadde sagt «her har du den finnerlønnen», så hadde jeg ikke stått der og nektet ;)

Anonymkode: 24299...e6b

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det hadde jeg. Jeg hadde ikke etterspurt den om jeg fant hunden og leverte til eier, men om de da hadde sagt «her har du den finnerlønnen», så hadde jeg ikke stått der og nektet ;)

Anonymkode: 24299...e6b

Enig med deg. Jeg hadde heller ikke etterspurt den, men ikke gjort meg særlig kostbar.

Skrevet

Jeg hadde etterspurt den. De bruker sikkert 10.000 på veterinær hvis den blir syk, uten å mukke. Hvorfor skulle det være mindre verd å finne den for dem når den er borte? 
Kanskje lærer de å passe bedre på...

Anonymkode: e1db0...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...