Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Når jeg første gang hørte om denne saken så syntes jeg synd på spleren. Jeg trodde det var skjedd et alvorlig uhell eller noe hadde gått virkelig feil. Så viser det seg at vedkommende bare har vært idiot... Må en ikke ha i alle fall litt IQ for å komme inn på spl? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/opGELW/patient-orsakade-uppmarksammad-mr-olycka Les gjerne, for det hele er en vits. At det går an! Anonymkode: 494f4...f11
soleia Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Han er vel meir distré enn dum. På røntgenavdelingar brukar ein blyvest for å unngå stråling frå røntgenapparat. Men ein bør hugse å ta den av før ein går inn på MR labben.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg tenker at det nok er mer ubetenksomhet enn ren dumskap. Det er ikke alltid vil er like flinke til å tenke oss om, alle gjør små og store ting som man i ettertid ser at ikke var så lurt, Her fikk det konsekvenser. Anonymkode: 1f002...465
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 12 minutter siden, soleia skrev: Han er vel meir distré enn dum. På røntgenavdelingar brukar ein blyvest for å unngå stråling frå røntgenapparat. Men ein bør hugse å ta den av før ein går inn på MR labben. Huske å ta den av? Han tok den på for å se hva som skjer! Anonymkode: 494f4...f11
soleia Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huske å ta den av? Han tok den på for å se hva som skjer! Anonymkode: 494f4...f11 I så fall var det total dumskap, ja.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 6 minutter siden, soleia skrev: I så fall var det total dumskap, ja. Derfor mitt ufine spørsmål. Les gjerne artikkelen, for den er en vits! På en måte. Den er klaske-i-pannen. Anonymkode: 494f4...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå