Gå til innhold

baby klær og leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier dere og arve vekk baby klær til deres søsken? vi fant ut at min bror venter barn med sin ektefelle, Og da kom moren min med en gang men «navn» har leker og klær du kan få (meg) Er ikke så gira til og gi vekk det lille jeg har igjen av baby klær som jeg sparer opp om meg skal ha en til baby i fremtiden engang.

Og leker da mener hun, nye bamser jeg har kjøpt til min egen datter nå, Jeg foretrekker heller og kjøpe in ny bamse og små klær til når nye tantebarnet mitt kommer en og gi gammale ting, noe moren min synes er ok men at jeg kan gi vekk det klær, vogn, bilstoler og resten.

Anonymkode: 608c6...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

pleier dere og arve vekk baby klær til deres søsken? vi fant ut at min bror venter barn med sin ektefelle, Og da kom moren min med en gang men «navn» har leker og klær du kan få (meg) Er ikke så gira til og gi vekk det lille jeg har igjen av baby klær som jeg sparer opp om meg skal ha en til baby i fremtiden engang.

Og leker da mener hun, nye bamser jeg har kjøpt til min egen datter nå, Jeg foretrekker heller og kjøpe in ny bamse og små klær til når nye tantebarnet mitt kommer en og gi gammale ting, noe moren min synes er ok men at jeg kan gi vekk det klær, vogn, bilstoler og resten.

Anonymkode: 608c6...54d

Man gir jo ikke bort det man har før man er ferdig med å få barn selv?? Da må de i tilfelle låne og da er det gjerne stusselig å då tilbake om man får det tilbake. 

Anonymkode: 93d47...60e

Skrevet

Jeg begynte ikke å gi bort før jeg var ferdig med å få barn. Si til svigerinnen din at du sparer tingene til du får en baby til. Det kommer hun garantert til å forstå. 

Skrevet

Jeg ga bort når jeg var ferdig med barn. Før dette ga jeg kun bort det jeg ikke skulle spare på til neste barn. (Arvet en haug med klær etter en kollega som fikk tvillinger rett før meg. Så jeg hadde for mye) 

Anonymkode: de016...d02

Skrevet

Jeg har bare gitt vekk det jeg uansett ikke skulle spare på til nestemann (f.eks klær som ble lite brukt eller var upraktiske). Resten av babyklær, -leker og -utstyr har jeg gjemt på til jeg nå fikk sistemann. Nå gir jeg bort alt (utenom et par klesplagg i hver størrelse etter hvert av barna som jeg ikke klarer å gi bort pga affeksjonsverdien...) etterhvert som minste vokser fra det. 

Anonymkode: a2e3e...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...