Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Jeg er så redd for å bli smittet. Leste om en som beina slutta å virke for og måtte bli lagt inn på sjukehus. Han hadde IKKE underliggende helseproblemer! Jeg tør ikke forlate huset engang, så jeg har fått mannen til å hamstre mat for oss. I natt hadde jeg et mareritt om at min førstefødte fikk korona og sovnet inn. Jeg takler det ikke! Var våken hele natta og smørte antibac i hele trynet neste morra. De er tomme for munnbind på apoteket, så jeg er helt ubeskyttet... Er livredd for at det kanskje er i lufta, så jeg prøver å puste litt mindre enn jeg pleier. Anonymkode: a0888...0de
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd for å bli smittet. Leste om en som beina slutta å virke for og måtte bli lagt inn på sjukehus. Han hadde IKKE underliggende helseproblemer! Jeg tør ikke forlate huset engang, så jeg har fått mannen til å hamstre mat for oss. I natt hadde jeg et mareritt om at min førstefødte fikk korona og sovnet inn. Jeg takler det ikke! Var våken hele natta og smørte antibac i hele trynet neste morra. De er tomme for munnbind på apoteket, så jeg er helt ubeskyttet... Er livredd for at det kanskje er i lufta, så jeg prøver å puste litt mindre enn jeg pleier. Anonymkode: a0888...0de Jeg tror du trenger litt kyndig hjelp og rådgivning
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Hva med de elleve små, kan de tenkes å bli immunkompromittert av å bindes fast i halen? Anonymkode: da0a6...258
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Og ; hvis du oppriktig er så redd så er det aller første du må gjøre å slå av Internett . Logg deg av alle forum og kontakt helsepersonell
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Her har vi hamstra blikkboksmat og mobiltelefoner. Satt hengelås på døra og kasta nøkkelen i do. Anonymkode: c0a48...d73
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd for å bli smittet. Leste om en som beina slutta å virke for og måtte bli lagt inn på sjukehus. Han hadde IKKE underliggende helseproblemer! Jeg tør ikke forlate huset engang, så jeg har fått mannen til å hamstre mat for oss. I natt hadde jeg et mareritt om at min førstefødte fikk korona og sovnet inn. Jeg takler det ikke! Var våken hele natta og smørte antibac i hele trynet neste morra. De er tomme for munnbind på apoteket, så jeg er helt ubeskyttet... Er livredd for at det kanskje er i lufta, så jeg prøver å puste litt mindre enn jeg pleier. Anonymkode: a0888...0de Ingen ble innlagt på sykehuset fordi beina sluttet å virke Anonymkode: 82e44...cdb
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Jeg har gått over til å bare trekke pusten annen hvert minutt. Det tror jeg er en god ide. Ellers så syns jeg det var en super ide å sende mannen på butikken. Ikke så farlig om han stryker med. Jeg regner med at han må sette varene på trappa og selv sove i garasjen? Ellers er det ikke godt å vite hva han drar med seg fra butikken. Anonymkode: 2606f...b7d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Mannen sover selvsagt i runketeltet sitt. Anonymkode: da0a6...258
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd for å bli smittet. Leste om en som beina slutta å virke for og måtte bli lagt inn på sjukehus. Han hadde IKKE underliggende helseproblemer! Jeg tør ikke forlate huset engang, så jeg har fått mannen til å hamstre mat for oss. I natt hadde jeg et mareritt om at min førstefødte fikk korona og sovnet inn. Jeg takler det ikke! Var våken hele natta og smørte antibac i hele trynet neste morra. De er tomme for munnbind på apoteket, så jeg er helt ubeskyttet... Er livredd for at det kanskje er i lufta, så jeg prøver å puste litt mindre enn jeg pleier. Anonymkode: a0888...0de Tåpelig å gjøre narr av de som er redde for dette Anonymkode: 45b58...04d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tåpelig å gjøre narr av de som er redde for dette Anonymkode: 45b58...04d Tvert imot. Det er sunt og festlig. Anonymkode: da0a6...258
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Dere er SÅ masete med dette viruset altså!!! Forumet florerer i det.. Så LEI!!!!!😫😫😫 Anonymkode: c5233...673
Gjest Antarctica Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd for å bli smittet. Leste om en som beina slutta å virke for og måtte bli lagt inn på sjukehus. Han hadde IKKE underliggende helseproblemer! Jeg tør ikke forlate huset engang, så jeg har fått mannen til å hamstre mat for oss. I natt hadde jeg et mareritt om at min førstefødte fikk korona og sovnet inn. Jeg takler det ikke! Var våken hele natta og smørte antibac i hele trynet neste morra. De er tomme for munnbind på apoteket, så jeg er helt ubeskyttet... Er livredd for at det kanskje er i lufta, så jeg prøver å puste litt mindre enn jeg pleier. Anonymkode: a0888...0de Du kødder nå, sant?
Twintipp Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 Det var en student som følte at beina var gelé, han var allerede på bedringens vei. Det er ikke farlig og gå ut. Lev livet ditt akkurat som før, bare vask henda en gang ekstra etter du har vært ute. Det viruset her er ikke farlig for deg som er frisk, flere har knapt symptomer. Bare vask hendene og unngå store arrangementer nå som dette stormer som verst. Dette går helt fint! Dette KAN være farlig for de som er syke og gamle, da det ikke finnes medisiner eller vaksiner enda. Pust, lev som vanlig med noen små forbehold bare:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 Jeg går ikke ut av huset før i 2022, livredd smitte. Mannen blir selvsagt hjemme her. Får noen til å handle for oss, tørker varene med antibac i fullt smittevernutstyr før maten oppbevares i garasjen i minst 5 dager, før vi igjen tørker med antibac. ungene hentet vi selvsagt ikke i barnehagen, vet jo aldri hvilket virus de tar med. Anonymkode: 03c99...76f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 6 timer siden, Pashla skrev: Du kødder nå, sant? Ikke vær for sikker... Anonymkode: da0a6...258
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 Haha, jeg ler så jeg griner her 🤣🤣 Anonymkode: df975...525
Gjest Antarctica Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke vær for sikker... Anonymkode: da0a6...258 Ja, det perverse er jo at man nesten tror folk er sånn. Bananer i baggen og puste litt mindre, så går det seg til!
Hengebukksvinet Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd for å bli smittet. Leste om en som beina slutta å virke for og måtte bli lagt inn på sjukehus. Han hadde IKKE underliggende helseproblemer! Jeg tør ikke forlate huset engang, så jeg har fått mannen til å hamstre mat for oss. I natt hadde jeg et mareritt om at min førstefødte fikk korona og sovnet inn. Jeg takler det ikke! Var våken hele natta og smørte antibac i hele trynet neste morra. De er tomme for munnbind på apoteket, så jeg er helt ubeskyttet... Er livredd for at det kanskje er i lufta, så jeg prøver å puste litt mindre enn jeg pleier. Anonymkode: a0888...0de Dette må være kødd! Hvis ikke: SØK HJELP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå