Gå til innhold

Beste serien dere har sett ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prison Break, Breaking Bad, Dexter, The OA, Papirhuset, A Handmaid’s Tale, Call the Midwife, Making a Murderer, the 100.

Anonymkode: 16b4e...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Casa de Papel eller papir huset

Cable Girls

GOT

Orphan Black

The Sinner

 

 

 

Anonymkode: 5551f...c8c

Skrevet

Twin Peaks (ikke sesong 3)

Sons Of Anarchy

The Dark

Skrevet

Nå ser jeg Vikings på Netflix. Den er bra! Jeg likte og Outlander, Sons of anarchy, shameless, you, breaking bad, the 100s.

Anonymkode: d7f4c...b2e

Skrevet

Utrolig mye bra her :) Liker veldig godt Stranger things, Homeland, 7 søstre, prison brak, you og papirhuset.

Synes GOT og son of anarchy er veldig oppskrytt

Anonymkode: 52218...f52

Skrevet

Skam

Downton Abbey

My name is Anne

Prison Break

 

 

Anonymkode: 52927...034

Skrevet
21 minutes ago, Anonym bruker said:

Skam

Downton Abbey

My name is Anne

Prison Break

 

 

Anonymkode: 52927...034

skam er helt supert :) spesielt sesongen om Isak

Anonymkode: 52218...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...