Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg ser at det skrives mye om luftveissymptomer. Jeg er helsepersonell som har vært mye på farten siste uke, inkludert utlandet (ikke utsatt område for smitte). Jeg har likevel siden igår hatt litt hodepine, svimmelhet og periodevis kvalme. Har litt seigt slim i nese/hals. Dette er ikke noe jeg tidligere har lagt merke til å ha opplevd, men det er samtidig mye "føling" siden jeg har gjort så mye siste uken. Vanligvis ville jeg ikke tenkt på å melde meg syk hvis kroppen var slik den er nå, men siden det er så mye fokus på corona om dagen er dette vanskelig. Tenker såklart ringe sjefen i morgen før jeg eventuelt drar på jobb, for å få klarhet i dette. Men bah, ikke lett dette korona-hysteriet. Anonymkode: e5e33...00a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Forstår deg godt. Jeg tror jeg ville sett an noen dager hjemme, for det er jo en ganske god risiko for at du kan være smittet selv om det ikke er spesielt utsatt område du har vært i - det ser vi jo med han som førte smitten til Sunnaas 😕 Ring jobben i morgen og hør, du. God bedring Anonymkode: d6402...17b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Det kan være vanlig influensa også. Startet akkurat sånn her hos oss som du beskriver. Anonymkode: e104c...bb9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Hva sa de i dag, Hi? Anonymkode: d6402...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå