Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Hvordan er en god venninne og er du en? Anonymkode: 0118d...6ce
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 En god venn er en som vil at venninnen skal ha det bra, lytter når det trengs og er til å stole på. Anonymkode: b4b6d...5e0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Altfor god. Folk jeg egentlig ikke kan hjelpe, bruker meg som hjelper. Det koster meg ikke noe og er ikke slitsomt heller, men de legger enormt mye i vennskapet. Anonymkode: 926c7...fa0
Twintipp Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Tror og håper det. Deres lykke er min lykke. Gjør alt i min makt for at vennene mine skal ha det godt! Og de er minst like gode tilbake.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Altfor god. Folk jeg egentlig ikke kan hjelpe, bruker meg som hjelper. Det koster meg ikke noe og er ikke slitsomt heller, men de legger enormt mye i vennskapet. Anonymkode: 926c7...fa0 Hvorfor kan du ikke hjelpe? Jeg er ei god venninne. Samler venner til lystig lag, ser behovene deres og bruker tida mi på å stille opp. Anonymkode: d7efe...042
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan du ikke hjelpe? Jeg er ei god venninne. Samler venner til lystig lag, ser behovene deres og bruker tida mi på å stille opp. Anonymkode: d7efe...042 I den enes tilfelle: fordi jeg ikke er kompetent på de problemene hun har. Hun er syk og jeg kan ikke kurere det. I den andres tilfelle: fordi jeg kun orker henne i små porsjoner, hun trekker meg ned. Jeg må skjerme meg fra henne i perioder. Hennes problemer er for store og gjennomgripende. I den tredjes tilfelle: fordi hun er for satt i sin tankegang og ikke klarer å ta til seg innspill. Hun ber om råd, og vil gjerne sitte kveld etter kveld og snakke, men samme hvilke svar jeg kommer med er hun fastlåst i at hun kun har ett eneste alternativ. Anonymkode: 926c7...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå