Gå til innhold

Er du en god venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er en god venninne og er du en?

Anonymkode: 0118d...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god venn er en som vil at venninnen skal ha det bra, lytter når det trengs og er til å stole på.

Anonymkode: b4b6d...5e0

Skrevet

Altfor god. Folk jeg egentlig ikke kan hjelpe, bruker meg som hjelper. Det koster meg ikke noe og er ikke slitsomt heller, men de legger enormt mye i vennskapet.

Anonymkode: 926c7...fa0

Skrevet

Tror og håper det. Deres lykke er min lykke. Gjør alt i min makt for at vennene mine skal ha det godt! Og de er minst like gode tilbake. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altfor god. Folk jeg egentlig ikke kan hjelpe, bruker meg som hjelper. Det koster meg ikke noe og er ikke slitsomt heller, men de legger enormt mye i vennskapet.

Hvorfor kan du ikke hjelpe? 

Jeg er ei god venninne. Samler venner til lystig lag, ser behovene deres og bruker tida mi på å stille opp. 

Anonymkode: d7efe...042

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kan du ikke hjelpe? 

Jeg er ei god venninne. Samler venner til lystig lag, ser behovene deres og bruker tida mi på å stille opp. 

Anonymkode: d7efe...042

I den enes tilfelle: fordi jeg ikke er kompetent på de problemene hun har. Hun er syk og jeg kan ikke kurere det.
I den andres tilfelle: fordi jeg kun orker henne i små porsjoner, hun trekker meg ned. Jeg må skjerme meg fra henne i perioder. Hennes problemer er for store og gjennomgripende. 
I den tredjes tilfelle: fordi hun er for satt i sin tankegang og ikke klarer å ta til seg innspill. Hun ber om råd, og vil gjerne sitte kveld etter kveld og snakke, men samme hvilke svar jeg kommer med er hun fastlåst i at hun kun har ett eneste alternativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...