Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Eller lever du ned en som ikke er beste sexpartner? Anonymkode: 4a9ac...a6a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller lever du ned en som ikke er beste sexpartner? Anonymkode: 4a9ac...a6a Overhodet ikke beste, nei...! Anonymkode: cad27...df0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Jeg er singel og spent på han jeg er forelsket i nå. Vi har ikke kommet til sex enda. Min siste eks er den jeg har hatt desidert best sex med. For meg er god sex nært knyttet opp mot det å ha følelser for mannen også, så jeg tror man kan få et veldig godt sexliv med flere hvis man i utgangspunktet har god tenning på hverandre og noenlunde likt tenningsmønster og begge har vilje til å kommunisere om sexlivet og å prøve seg frem, og ha evnen til å le litt av seg selv og hverandre også Anonymkode: 39683...34b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Den beste nå 😁Mannen min😊Hadde 13 før han, var vel kanskje 3 av de jeg passet godt med. Anonymkode: 14dff...e2f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Han jeg er sammen med nå, er han jeg uten tvil har hatt best sex med. Mye handler nok om at jeg nå har blitt tryggere på meg selv, jeg klarer å slappe av uten klær. Jeg stoler på han, og vi klarer kommunisere om det. Han har gitt meg den tiden jeg har hatt behov for, for å føle meg trygg. Han har stoppet hvis jeg ikke har klart, utfordret meg, og støttet meg. Hadde aldri trodd jeg skulle bli glad i sex, men nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ELSKER det! Vi har testet mye, og prøver stadig nye ting. Anonymkode: a290e...16c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Absolutt den beste. Var en før han som var mer flink med dominans delen, men helhetlig så er mannen desidert den beste! Fikk høre en gang at man kan få så sterke orgasmer at man begynner å gråte eller le. Har kun opplevd den typen orgasme med typen. Begynner å le, en slags reaksjon jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: 24c08...cd6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Absolutt den beste. Var en før han som var mer flink med dominans delen, men helhetlig så er mannen desidert den beste! Fikk høre en gang at man kan få så sterke orgasmer at man begynner å gråte eller le. Har kun opplevd den typen orgasme med typen. Begynner å le, en slags reaksjon jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: 24c08...cd6 Har opplevd begge deler, både latter og gråt! Ikke samtidig, da... Anonymkode: cad27...df0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Jeg trodde det og var vel fornøyd. I fjor opplevde jeg å falle uventet for en annen (det er grunner til dette og mannen har vært utro mot meg før) og endte til slutt i sengen med han. Det er helt forferdelig at jeg har gjort det, jeg trenger ikke en skjennepreken for å skjønne det. Nå innser jeg hvor kjedelig og vel, lat mannen er i senga. Den andre mannen er genuint interessert i hvordan jeg har opplever det... mannen er mer «same procedure as every year» og virker frakoblet fra alt annet enn egen nytelse selv om han alltid får meg til å komme etc. Anonymkode: 458c2...c63
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 Nei absolutt ikke den beste dessverre. Igrunn langt ifra 😔 Anonymkode: c1e98...5ff
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Nei. Den beste sexen jeg har hatt, var med en rebound som jeg ikke passet sammen med i det hele tatt. 🤷♀️ Var sammen noen måneder, og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg kom hver morgen før jobb i de månedene. Det var tider. Anonymkode: 6703c...98f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 Nei 😟 elendig sexliv ! men er jo så glad i han så forholdet betyr mye mer enn sexlivet ! Anonymkode: e5514...5b9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 Har en pulevenn nå som sannsynligvis er den beste jeg har hatt. Han kan bruke den, og i tillegg gir han meg orgasme med tungen hver gang. Det klarte ikke eksen som jeg var sammen med i 15 år. Eksen min hadde større penis, men det har ingenting og si, selv om min nåværende venn trodde det en stund... J 34 Anonymkode: f6a82...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå