Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Det har jeg. Jacob's Creek Shiraz Cabernet. Skål. Anonymkode: db1a3...5a8
Musemor med tre søte små Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Nei, kom akkurat inn etter trening
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Nei, kunne tenkt meg et glass vin nå ja. Har jobbet fra 12 til nå.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 Nei. Skal på jobb i morgen Anonymkode: 66519...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå