Gå til innhold

Burde vi teste henne for korona?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 år hoster, har lett feber, og er snørrete og tett i nesa. Slapp og trøtt. Vi bor i Asker kommune, og innenfor en radius på 2-10 km har 5-6 personer testet positivt på korona. 
Burde jeg få henne testet? Vil jo ikke virke hysterisk heller. 

Anonymkode: 32d40...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jenta mi på 6 år hoster, har lett feber, og er snørrete og tett i nesa. Slapp og trøtt. Vi bor i Asker kommune, og innenfor en radius på 2-10 km har 5-6 personer testet positivt på korona. 
Burde jeg få henne testet? Vil jo ikke virke hysterisk heller. 

Anonymkode: 32d40...af2

Har dere hatt direkte kontakt med bekrefta smitta personer?

Anonymkode: b726f...3f0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere hatt direkte kontakt med bekrefta smitta personer?

Anonymkode: b726f...3f0

Ikke som jeg vet...
HI

Anonymkode: 32d40...af2

Skrevet

Jeg tror det er bortkastet. Vi bor også i Asker, og det er vel kun på Nærsnes det er påvist på skolen. Og det var 6. trinn. 

Det er nok bare en "vanlig" forkjølelse

Anonymkode: 7ad1e...958

Skrevet

Min datter ble testet forrige helg. Negativ på første og venter svar på andre. Men vi har vært i utlandet. 

Anonymkode: 00989...c4d

Skrevet

Følg nøye med på allmenntilstanden,  og ikke ta imot besøk. 

Anonymkode: 629f7...3db

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det er bortkastet. Vi bor også i Asker, og det er vel kun på Nærsnes det er påvist på skolen. Og det var 6. trinn. 

Det er nok bare en "vanlig" forkjølelse

Anonymkode: 7ad1e...958

Håper du har rett, men vi bor i Slemmestad, og det er ikke langt fra Nærsnes. 
HI

Anonymkode: 32d40...af2

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper du har rett, men vi bor i Slemmestad, og det er ikke langt fra Nærsnes. 
HI

Anonymkode: 32d40...af2

Da ville jeg testet. Rortunet er jo et sted både Slemmestad og Nærsnes.møtes.....

Anonymkode: 4a97b...e39

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg testet. Rortunet er jo et sted både Slemmestad og Nærsnes.møtes.....

Anonymkode: 4a97b...e39

Nettopp. Pluss andre arrangementer i nærområdet. Ringer legen i morgen hvis hun ikke er bedre. 
HI

Anonymkode: 32d40...af2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Håper du har rett, men vi bor i Slemmestad, og det er ikke langt fra Nærsnes. 
HI

Anonymkode: 32d40...af2

Vi bor på Midtbygda, og det er også nærme. Men jeg personlig tror fortsatt ikke at det er noe fare for datteren din. Det er to av lærerne der som er smittet, og flere på et par andre skoler som sitter i karantene pga møte med disse. Så at din jente som ikke engang går på samme skole skal være smittet tror jeg det er liten sjans for. 

God bedring til henne!

Anonymkode: 7ad1e...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...