Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jenta mi på 6 år hoster, har lett feber, og er snørrete og tett i nesa. Slapp og trøtt. Vi bor i Asker kommune, og innenfor en radius på 2-10 km har 5-6 personer testet positivt på korona. Burde jeg få henne testet? Vil jo ikke virke hysterisk heller. Anonymkode: 32d40...af2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jenta mi på 6 år hoster, har lett feber, og er snørrete og tett i nesa. Slapp og trøtt. Vi bor i Asker kommune, og innenfor en radius på 2-10 km har 5-6 personer testet positivt på korona. Burde jeg få henne testet? Vil jo ikke virke hysterisk heller. Anonymkode: 32d40...af2 Har dere hatt direkte kontakt med bekrefta smitta personer? Anonymkode: b726f...3f0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har dere hatt direkte kontakt med bekrefta smitta personer? Anonymkode: b726f...3f0 Ikke som jeg vet... HI Anonymkode: 32d40...af2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Jeg tror det er bortkastet. Vi bor også i Asker, og det er vel kun på Nærsnes det er påvist på skolen. Og det var 6. trinn. Det er nok bare en "vanlig" forkjølelse Anonymkode: 7ad1e...958
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Min datter ble testet forrige helg. Negativ på første og venter svar på andre. Men vi har vært i utlandet. Anonymkode: 00989...c4d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Følg nøye med på allmenntilstanden, og ikke ta imot besøk. Anonymkode: 629f7...3db
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det er bortkastet. Vi bor også i Asker, og det er vel kun på Nærsnes det er påvist på skolen. Og det var 6. trinn. Det er nok bare en "vanlig" forkjølelse Anonymkode: 7ad1e...958 Håper du har rett, men vi bor i Slemmestad, og det er ikke langt fra Nærsnes. HI Anonymkode: 32d40...af2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper du har rett, men vi bor i Slemmestad, og det er ikke langt fra Nærsnes. HI Anonymkode: 32d40...af2 Da ville jeg testet. Rortunet er jo et sted både Slemmestad og Nærsnes.møtes..... Anonymkode: 4a97b...e39
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da ville jeg testet. Rortunet er jo et sted både Slemmestad og Nærsnes.møtes..... Anonymkode: 4a97b...e39 Nettopp. Pluss andre arrangementer i nærområdet. Ringer legen i morgen hvis hun ikke er bedre. HI Anonymkode: 32d40...af2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Håper du har rett, men vi bor i Slemmestad, og det er ikke langt fra Nærsnes. HI Anonymkode: 32d40...af2 Vi bor på Midtbygda, og det er også nærme. Men jeg personlig tror fortsatt ikke at det er noe fare for datteren din. Det er to av lærerne der som er smittet, og flere på et par andre skoler som sitter i karantene pga møte med disse. Så at din jente som ikke engang går på samme skole skal være smittet tror jeg det er liten sjans for. God bedring til henne! Anonymkode: 7ad1e...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå