Gå til innhold

Corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ikke smitte mellom personer i Norge? Når skal de åpne for testing av de som ikke har vært på reise? Skal folk dø fordi de blir nektet test? 

Anonymkode: 5208e...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Du dør da vel ikke verken mer eller mindre om du blir testa.

Anonymkode: 8d56d...0f7

Skrevet

Kjenner en alvorlig syk som er blitt nekter test, underliggende luftveissykdom. Jo, folk kan dø om de ikke får riktig hjelp!

Skrevet

Men riktig hjelp får du da uansett om det trengs.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner en alvorlig syk som er blitt nekter test, underliggende luftveissykdom. Jo, folk kan dø om de ikke får riktig hjelp!

Men er man syk, så får man jo hjelp, corona eller ei. Det er jo ingen spesiell behandling mot corona

Anonymkode: 482cf...7d8

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men riktig hjelp får du da uansett om det trengs.

Det får man da ikke! Det er tilfeldig om man får hjelp eller ikke i Norge! Jeg har både vært kronisk og akutt syk, og ikke mottatt god hjelp noen av gangene. 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men er man syk, så får man jo hjelp, corona eller ei. Det er jo ingen spesiell behandling mot corona

Anonymkode: 482cf...7d8

Pøh. Du er naiv. 

Anonymkode: 97b10...781

Skrevet

Hva slags behandling er det du sikter til da?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags behandling er det du sikter til da?

Nå er ikke jeg den du spør, men det finnes en rekke medisiner som kan hjelpe mot viruset, men behandling kan også være antibiotika mot eventuell lungebetennelse, drypp, pustehjelp etc.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er ikke jeg den du spør, men det finnes en rekke medisiner som kan hjelpe mot viruset, men behandling kan også være antibiotika mot eventuell lungebetennelse, drypp, pustehjelp etc.

Ja, jeg har det der klart. Men nå mente jeg hva slags spesifikk behandling denne kronisk syke personen som ikke ble testa visstnok nektes.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har det der klart. Men nå mente jeg hva slags spesifikk behandling denne kronisk syke personen som ikke ble testa visstnok nektes.

Kanskje du skal sitere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...