Gå til innhold

Når mener dere det var brudd her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen flyttet ut i august 2017, men vi tok ikke ut separasjon før desember 2018. I perioden fra han flyttet og til vi tok ut separasjon var vi en del sammen bl.a på ferie og hadde også sex noen ganger. Han mener vi gikk fra hverandre da han flyttet, men jeg mener vi gikk fra hverandre da vi tok separasjon. Mulig dette er en bagatell, men når mener dere bruddet var? Da han flyttet eller da vi tok ut separasjon. Vi gikk begge med giftering frem til vi tok ut separasjonen. 

Anonymkode: 54c4e...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da han flyttet.

Anonymkode: 866e7...379

Skrevet

Det er mange typer brudd. Fysisk, psykisk og emosjonelt. At dere har ulik opplevelse av når bruddet var er ikke så rart 

Anonymkode: 58e97...591

Skrevet

Da han flyttet

Anonymkode: 964ee...26f

Skrevet

Da han flyttet...

Anonymkode: a7eb7...a03

Skrevet

Da han flyttet..

Anonymkode: c30a5...216

Skrevet

Bruddet var da han bestemte seg for/dere bestemte dere for at han skulle flytte ut. 

Anonymkode: 25001...fea

Skrevet

Jeg vil si det var et brudd da han flyttet, men at dere brukte et år på å bli helt ferdig med hverandre. 

At man er sammen, snakker sammen og har sex etter et brudd er ganske vanlig. 

Anonymkode: 6befe...6c0

Skrevet

Da dere bestemte at han skulle flytte ut. Altså FØR han faktisk flyttet ut.

Anonymkode: 286b3...a03

Skrevet

Kommer an på. Hvorfor flyttet han? Hva var dere enige om? 

Var samtalen på forhånd at nå er forholdet over og han flytter? Eller vi tar en pause og du flytter ut i den tiden? Vi skal finne ut av ting og jobbe sammen.

Anonymkode: 45c1b...18d

Skrevet (endret)

Da han flyttet ut.

Endret av Juicies
Skrevet

Hadde han sex med andre etter at han flyttet ut, mens han holdt på med deg? Er det derfor du lurer? 

Anonymkode: 69240...0e3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde han sex med andre etter at han flyttet ut, mens han holdt på med deg? Er det derfor du lurer? 

Nei, han hadde ikke det. 

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på. Hvorfor flyttet han? Hva var dere enige om? 

Var samtalen på forhånd at nå er forholdet over og han flytter? Eller vi tar en pause og du flytter ut i den tiden? Vi skal finne ut av ting og jobbe sammen.

Anonymkode: 45c1b...18d

Pause

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pause

Jeg tenker at en pause ikke varer i nesten halvannet år.

Jeg tror dere har hatt et mer glidende brudd uten et definert tidspunkt for bruddet, at dere på en måte har hatt brudd som har skjedd i ulike stadier. Er enig i det # 3 skrev også.

Uansett tenker jeg at siden dere nå er skilte så spiller det ingen rolle når det endelige bruddet skjedde eller om dere har ulik oppfattelse av når det var, selv om jeg får inntrykk av at han har sagt eller gjort noe som gjør at du føler deg såret pga. dette.

Prøv å legge det bak deg, for det er ikke viktig lenger. Se fremover istedenfor.

Anonymkode: 4cc87...728

Skrevet

Voksne mennesker har ikke "pause". Forholdet er enten på eller av. Forholdet var over da han flyttet, enten dere lå med hverandre etterpå eller ikke.

Anonymkode: 57707...ec7

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen flyttet ut i august 2017, men vi tok ikke ut separasjon før desember 2018. I perioden fra han flyttet og til vi tok ut separasjon var vi en del sammen bl.a på ferie og hadde også sex noen ganger. Han mener vi gikk fra hverandre da han flyttet, men jeg mener vi gikk fra hverandre da vi tok separasjon. Mulig dette er en bagatell, men når mener dere bruddet var? Da han flyttet eller da vi tok ut separasjon. Vi gikk begge med giftering frem til vi tok ut separasjonen. 

Da han flyttet.

Anonymkode: a70b6...d7a

Skrevet

Spiller det egentlig noe rolle? 

Anonymkode: 1ccb3...5dd

Skrevet

Hvorfor lurer du HI? 

Spiller det noen rolle? 

Skrevet

Spør som flere andre. Har det noe å si?

Skrevet

I forhold til fordeling av eiendeler kan tidspunkt for brudd spille en stor rolle ja. Antar det er derfor HI spør. I dette tilfellet er det datoen han faktisk flyttet som vil bli lagt til grunn 

Anonymkode: 190b1...e0c

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

I forhold til fordeling av eiendeler kan tidspunkt for brudd spille en stor rolle ja. Antar det er derfor HI spør. I dette tilfellet er det datoen han faktisk flyttet som vil bli lagt til grunn 

Anonymkode: 190b1...e0c

Det tenkte jeg ikke på, men det kan selvfølgelig være et interessant poeng. Men hvis det er slik, vil det ikke da være tidspunkt for registrert flytting i folkeregisteret? Er vel ikke sikkert han registrerte flytting der siden de bare skulle ha pause?

Anonymkode: 4cc87...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...